skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 8 juli

Kategori: Allmänt

Nu ska jag ta en god väns råd & göra rätt för mig.
Förlåt, mina kära & få läsare för min frånvaro.

Tiden.. Ja vad ska jag säga om den. Det finns för få timmar på dygnet, jag ägnar mig åt helt andra saker & jag glömmer berätta om min liv för andra. Även om det inte är så spännande alla gånger, kan det vara roligt att dela med sig av det lilla man har.

Så det har alltså gått två månader sedan sist. Mkt har passerat, mkt har hänt.
Bröllopet för kusin Victoria & Magnus. En mkt trevlig & uppskattad kväll. Det var längesen jag hade så roligt & ännu längresen jag sträckte min lårmuskel. Så går det med öl, högklackat (vad händer där liksom?), musik & lite för halt golv. Men jag bjuder på det.
Barn har fyllt år, både Alexander & Sam. 2 år redan för jösse namn. Jag har blivit utnämnd till gudmor åt snyggaste barnet Lucas.
Jag hann återgå till jobbet en vecka, för att sen bli sjukskriven igen. Mina händer var verkligen katastrof. Så efter nästan två månaders sjukskrivning, fick jag äntligen tid till min hudläkare. 4 olika salvor & ljusterapi blev läsningen. Och jag älskar min läkare för att han tar mig på allvar & börjar direkt. Händerna är numera väldigt fina, synd knappt att dom varit så dåliga. Ljusterapin är nog bra för mig, när man inte bränner sig. Det blir så när byxorna kasar ner & man utsätts för uvb strålar på delar som inte varit involverade från början. Men det börjar ordna upp sig nu :)

Har hunnit träffa min norrman ett par gånger också. Varit i Oslo & han har varit här nere. I helgen hjälpte han mig med en ny dator, då katastrofläge var utgångspunkten på min gamla dator. Så nu har jag fungerande Internet & dator.

Det har förmodligen hänt för mkt på två månader för att jag ska minnas mkt, men jag ska bli bättre på det här. I helgen är det bröllop igen, sådär lite spontant :)
Ännu en anledning att klä upp sig lite & jag får en anledning att använda min fina röda korsett ;D

Imorgon ska jag på playdate med kära kusin Cindy & gräddkola. Det var längesen jag såg dom nu, så det är på tiden.
Jag känner att jag sällan är hemma eller har tid till saker, så jag måste boka in saker för att inte glömma. Tjejkväll med brudarna, 3 oktober. Det är framförhållning :) Men det blir så när alla jobba olika.

Jobbar denna veckan & nästa, sen blir det 4 veckors semester. Tyvärr blir det inget England i år, vilket jag verkligen sörjer. Men istället åker jag till mannen i 2 veckor & vi ska hitta på grejer. Så det kan nog bli bra ändå :)

Återgå till min bok nu, sen sova, det är ju jobb igen imorgon.
Jag ska hålla er bättre uppdaterade :)
Puss kids













Kommentarer


Kommentera inlägget här: