skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

23 september

Kategori:

Ja, jag erkänner..
Jag är sjukt negativ. Men det känns som om jag hamnat i en ond spiral. 
Jag hinner inte ta mig upp från det ena bekymret förrän nästa trillar över mig.

Detta tar enormt mkt energi & jag känner själv hur trött jag blir i både kropp & själ av det.
Jag trivs bra, det gör jag. Både på jobb & hemma, jag saknar alla där hemma något djävulskt. 
Att bara få kräka av mig när allt blir kattbajs, vilket det förvisso känns som om det är det enda jag gör när jag ringer någon där hemma. 

Negativa Bella.. 
Men det är svårt, svårt när man inte alltid förstår, när det blir lite för många fall på vägen & man sen ska ta sig upp igen.

Allt är inte bara skit, verkligen inte. Jag har ett nytt jobb, som jag fortfarande har svårt att fatta att jag lyckats få. Nya kollegor, som alla verkar helt fantastiska. Norrmännen är generellt trevligare än svenskar (fast jag jobbade såklart med dom bästa svenskarna där fanns att tillgå 😘) 
Vi får oss många skratt i språk missförstånden. Och jag trivs med att gå till jobbet. 

Jag har en hel del egentid nu, vilket (nu har jag också legat hemma med feber i två dagar) resulterar i att jag sett färdigt på Breaking Bad, hunnit läsa ut två av dom 28 väntande böckerna 👊😜 

Här är många möjligheter, överallt, det är bara konstigt att göra saker själv när man är van vid att göra saker med många. 
Jag saknar att vara barn.. Det är synd att man får vara det en så kort tid av sitt liv. 


Och ibland känns det bara som ingen förstår hur jag menar. 
Det är svårt att ändra på den personen man är, även om andra bara vill en väl med sina meningar..


Snart är det min & Magnes två års dag. Vi ska fira nästa helg. Jag har gjort upp mina planer. Nu återstår bara att se var det blir av dagen. Magne åker till Lund på utbildning i oktober sen, så jag hoppas på att kunna åka ner & spendera lite tid med familjen då. Många vill ju träffa en när man är nere, så får försöka fördela min tid. 

Med mkt egentid kommer också mkt tid att fundera, så jag minns nu varför jag tycker om sällskap 😝 
Mina fantasifoster & jag, vi börjar trötta ut varandra. 

Det är tur musik har en helande kraft.

Och nu kommer jag helt bort från alla ämnen. Eller vad pratade vi om? 😜 
Nej, dränka mig i mitt nya fördärv i musikvärlden. 
Vilket jag för övrigt kan tacka Spotify för. Deras nya lista veckans tips gör mina måndagar till den heligaste dagen på hela veckan! Mjaaaao! 

"Gone forever, we are done with worldviews mechanical
None shall ever be a slave to thoughts inside their heads"

Scar Symmetry - MORPHOGENESIS.
Min nya drog, min nya öronorgasm! ❤

Kommentarer

  • Mickis säger:

    Älskade Bella!!! Saknar dej!!! Grattis till jobbet!

    2015-09-24 | 15:14:30

Kommentera inlägget här: