skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 20 november

Kategori: Allmänt

Jaha, då var ännu en födelsedag till ända. 
Nu är man 27 år & inte ett dugg klokare ;) 
Tiden går i vanlig ordning för fort, men vad gör man? :) 

Konserten förra veckan var AWESOME!!! :D 
Five finger var riktigt bra live, synd bara att dom var förband så dom inte spelade mer än 45 min. Men Avenged Sevenfold, som var huvudband, var också riktgt bra :) 
Kanske får man se dom igen :) 
Jag har ju beställt hem deluxe versionen av Five Fingers nya skiva, men en live spelning på, så den ska jag njuta av också ;) 

Annars har man semester igen :) denna veckan. Och idag var jag & hämtade min älskade "luppe". Bilen funkar igen. Om än några grejer jag måste be storebror om hjälp med. Men jag slipper cykla i mörka & kalla tider. Även om jag kommer bli mobbad för min lathet :) 

Imorgon blir det "dagen-efter-födelsedags-frukost" med Cindy & gräddkola :) Han har för övrigt lärt sig att säga Bella. Och vem kan vara mer nöjd än jag?!? :D

Har visst bokat en weekend till Berlin med "mansköttet" också :) Nu hoppas vi bara på ledighet, men det ska förhoppningsvis inte vara några problem med det :) 

Träffades älskade Asma i lördags. Firade hennes 25 års dag. Fantastiska vänner till en fantastisk människa :) 
Och jag fick ett underbart fint halsband, en evighet åtta :) Det har fått massa beröm & jag använder flitigt :) 
Tack raring!! <3 

Nu tänkte jag slänga mig på soffan, för imorgon är det upp tidigt för frukost, sen träning & sen bio med mamma & "manskött" på kvällen :) 

På återseende 
Puss/B






Kommentarer


Kommentera inlägget här: