skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 19 maj

Kategori:

Idag kände jag för att vara ett barn igen.

Så jag satte igång skrillex och har nu hoppat i sängen i 10 min :)
Tänk vad lite som behövs för att släppa på knutarna som bråkat med mig.

Jag är 26 år gammal och hoppar i sängen :) and I am fucking proud of it :)

Saker och ting löser sig allt eftersom.
Pojken fick ett sms där jag tackade för mig. Inget svar. Nåja, jag skrämde nog bort honom. Jag har lärt mig att man inte ska ge dom den makten igen.

Jag lyckades få tag på ortopeden i hbg. Där hade blivit något fel i planeringen, så min operation hade försvunnit eller något. Men på onsdag ska jag opereras. "Golfbollen" ska äntligen bort :)

Jag borde ta och städa idag, men jag är för lyrisk för att göra det. Så jag tänker fortsätta ligga i sängen och läsa "Blod Eld Död".
En väldigt intressant bok om den svenska metalhistorien.

Fast 6 är bokad på onsdag kväll med bror och hans vän. Om jag är vaken nog efter operationen.
Danmark ska välkomna mig och min lillasyster på fredag :)
Och annars flyter veckan på i arbete, som sig bör.

Igår kollades mello med mami :) god mat, glass och ananas till musiken och som halv dansk måste jag se det som en halv seger iallafall :)
Tack mami! <3

Jag ska fan fortsätta hoppa lite till i sängen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: