skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 15 maj

Kategori:

Idag är en dålig dag.
Jag är sur. Sur som fan och riktigt förbannad också.

Kan egentligen inte säga varför. Tror väl bara att bägaren rann över idag.

Jag är trött på att ringa vården för att få svar på MINA EGNA PROVER, för att då få till mig att policyn säger att man inte gör det över telefon. Men nästa dag ringer en annan upp och då gick det visst bra att säga det på telefon.

Jag är trött på att vara paranoid och känna mig förföljd. Jag tror att alla människor gått efter mig idag. Vilket dom förmodligen inte gjort.

Jag är trött på att vänta på operationen för knäet. Som tydligen inte verkar existera någonstans.

Jag är trött på att man alltid får till sig "Det är hans förlust". Men vad fan hjälper det, när det är jag som mår dåligt över det.

Jag är trött på att inte hitta den där knappen som gör en totalt känslolös. Förstår ni hur mkt tid man sparat om man hittade den?

Jag är trött på att sakna människor jag inte tagit mig tid att träffa på länge. Petra raring. Jag saknar dina kramar. Asma, jag ska messa dig om dag när vi ska ses. Lillasyster, det är en jävla tur att du är mitt bollplank.

Jag tänker rösta för "mer k*k åt folket" och för att "släpp hora" ska bli ett nytt uttryck.

Jag är trött för vågen står still igen. 73 kg. Bättre kan du din lata jävel!

Jag är trött.....
Jag är trött....
Jag är trött...

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    =(

    2013-05-16 | 12:30:04
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se
  • Pia Friman säger:

    <3 <3 <3 <<<<<<< Du vet var jag finns om det är något som du känner att du kan prata med mig om eller bara behöver en bamsekram. Älskardig.
    Kramiz mamma.

    2013-05-17 | 14:59:35

Kommentera inlägget här: