skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 31 maj

Kategori:

Hej maj. Hejdå maj.
Tusan vad fort det gick liksom.

Har precis duschat. Löst upp en massa knutar i nacken. Härligt.
Det behövdes efter en kväll på jobb. Minst 30 grader varmt inomhus och kvavt utomhus.
Men nu ska vi inte klaga :)

Mim första jobb helg på tre veckor. Den ni. Det känns en aning drygt nu faktiskt. Men det kommer gå fort så :)
Imorgon har jag ju planer efter jobb också så :) Woho!

Jag har haft en mkt bra vecka måste jag säga. Umgåtts med min galna familj och vänner till den. Skrattar riktigt mkt och lekt med gräddkola och Sam :)

Kusin träff i hbg i tisdags. Glass vid gröningen. Det är grejer det :)

Planerat min "halv åtta"-middag med Nina. Och sen bjöd bästaste Jenny på kvällsmat. Och jag fick leka med Sam :) gladare unge får man nog leta efter. Han lyssnar tom. redan på rätt musik :)
Btw, tack Jim för att du satt igång din "kidnappa barn"-lista eller vad den nu hette på spotify. Jag har ett nytt beroende i Disarmonia Mundi :) *kärlek*

Sen har jag hunnit umgås med storebror, som hade en riktigt bra dag igår :) vi skrattade och dampade på maxi. "Ahlgren ska ligga mellan er".
Tessi och jag kommer alltid att ha "Den där Mary".

Åh, jag blir så glad när jag tänker på hur bra saker och ting löser sig nu. Och att alla verkar må bra igen.
Fucking yeah!!!

Igår körde jag olagligt. Höhö.
Vi stoppade Nettan och en cykel i mitt fällda baksätet och där satt hon :)

Åh, jag kan inte sluta le.
Men sova måste jag :)

Bjuder på finaste storebroren och en lillasyster i bakluckan :) 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: