skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 24 maj

Kategori:

Trött.
Jag har huvudvärk igen. Som om jag väntar på åska, hmm.

Alltså, jag dör litegrann inombords varje gång man ser Ola-Conny och Morgan på tv. Jag hoppas verkligen att människor i världen inte tror att alla svenskar är så... Dumma rent ut :)
Ola-Conny kan ju knappt prata engelska bara. Fantastiskt!!!
Undra om man ser någon av dom på nästa Ullared tripp, haha.

Knäoperationen gick bra, men inte fullbordad. Dom fick inte ut benbiten. Den ligger liksom "inkapslad" på fel sida, så det blir en stor operation till hösten istället. Men bättre det än att aldrig veta när man blir halt igen, haha.
Men jag har egentligen bara fått ett nytt ärr, för dom verkar ha gått in i mina gamla ärr.

Annars? Jodå, idag är jag rastlös. Myror i kroppen. Men orkar inte ta mig för något och väl ändå inte sitta still.
Komplicerade kvinna :)

Har knappt hunnit läsa något den sista tiden, så jag håller fortfarande på med "Blod Eld Död".
Man blir lite rädd för hur mkt folk kan gå in för saker. Man skulle vara så ond som möjligt, så värst som möjligt.
Så ligger faktiskt familjen Friman i lä xD

Nej, om jag skulle rulla ihop mig i soffan och kolla in Matrix.
I helgen har jag att göra en massa. "Gräddkola" ska firas på söndag :) miie!
Lilleman har blivit en stor kille :)

Meeeh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: