skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 14 mars

Kategori: Allmänt

Okej, update.
 
Date fronten då...
I korta ord: Bella lekte med elden och hon brände sig på fingrarna.
 
Det var inte riktigt vad jag tänkt mig, men å andra sidan var jag kanske inte vad han tänkt sig heller, eller också trodde man mer på en "uppmålad" bild av det man skrev, snarare än man såg. Mitt "fantasi foster"..
Men jag måste ändå tacka honom, för han fick ut mig "på banan igen".
Han var nog det "ego boost" jag behövde, även om jag sett att det kanske hade varit annorlunda.
 
Nu får jag bita i det sura äpplet och spotta vidare :)
Rom byggdes inte på en dag heller så..
 
Annars?
Jo mina vänner, jag var och tränade igår, för första gången på en månad.. igen. Men jag har verkligen hamnat i en svaka känner jag. Det känns drygt och tungt att gå iväg. Och jag antar att det är så för alla så klart någon gång iallafall, men man får ta tjuren vid hornen och bara göra det.
 
Var ju för övrigt på årskontrollen förra veckan också. Läkaren var nöjd. Han tyckte att alla värden och min nedgång var bra. 43 kg, från BMI 40 till 25, och 30 cm i omfång :O Det är rätt mkt det. Irriterande nog minns jag inte de exakta siffrorna, men jag tror jag började på 103 cm runt midjan, och nu var jag 76, tror jag.. Sjukt.
Det är lite läskigt också, för jag ser fortfarande inte att jag själv är "smal". Man har ju fortfarande en bild av en själv i huvudet, och jag tror inte den stämmer med vad alla andra ser.
Men som sagt annars, läkaren tyckte allt såg bra ut, så om jag bara fortsätter som jag gör nu, tränar och äter rätt, så kommer jag må lika bra de kommande 40-50 åren också :)
Lite D-vitamin brist har jag, men vem har inte det egentligen efter denna vintern? :)
Men det blir ändring på det snart, för tom jag ser fram emot sommaren nu. Och det var inte igår precis, med alla mina eksem och grejer.

Nej men det känns bra, ett år har gått, och jag tycker ändå jag tagit mig ganska långt so far.
Och jag måste tacka alla för den fina stödet jag fått nu när jag skrivit om min "dating era" :)

Med detta avslutar jag med att bjuda på en bild, på en av dom sju och finaste männen i mitt liv :) (Jag ber om ursäkt Cindy, men ibland måste jag bjuda på ditt barn, som också är min present)
 
 
Om någon fångat min hjärta, så är det den här lilla mannen :) Med, eller utan mina brillor så är han absolut sötast :) Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: