skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 5 mars

Kategori:

Okej....
Av alla gånger jag tagit sömntablett för att kunna sova. I natt hade jag behövt en, kanske tom mer än en.
Jag är så nervös inför imorgon att jag kommer gå i bitar.

Hur ska man uppföra sig? Vad ska man säga, hur ska jag klä mig? Faaan också, jag måste raka benen.
Uhh. Vilket slit.

Jag kommer se ut som en zombie när vi väl kommer träffas.
Jag har dessutom fått skrika så mkt på jobb ikväll, att jag aldrig mer kommer vilja höra min egen röst igen. (Inte skrikit pga något illa, bara gamla människor som inte hör NÅGONTING)
Hur ska jag då kunna prata imorgon?!?
Jisses.

Var det verkligen lika jobbigt för 10 år sedan? När jag var på date sist? Åhhh fy fan vad jag börjar bli gammal!!!!!

Panikångest!

Inga sista minuten tips eller så? Inte alls?
Nåja, jag ska träffa en kille som är både snygg och verkar vettig. Så nu vill jag att ni håller tummarna för mig.

Jag kommer med all säkerhet behöva det.
Kommer förmodligen missa tåget, eller trilla av rulltrappan mitt framför ögonen på alla.
Jaja, det är lika bra att vänja sig vid katastrof lägen, jag är ju trotts allt Bella :)

Jag bjuder på en ny bild, som jag blev ganska nöjd med. Nu ska jag snart klippa undercut bara :)

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Så fin du e Bella! D kommer säkert gå bra. Va dig själv bara. Lycka till love ya

    2013-03-06 | 09:28:13
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se
  • Frida H säger:

    Men Bella. SÅ FIN DU ÄR!
    Det är som att se dig igen när vi var 16 år ^^

    Vackra människa.

    2013-03-15 | 23:02:27
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här: