skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 19 mars

Kategori: Allmänt

"Nej det är ingen vanlig dag, för det är lillasysters födelsedag
Hurra hurra hurra!!!"
 
Gratulerar lillasyster!
Nu är du ett år äldre, men inte ett dugg klokare ;) PUSS!!!!
 
Tiden rinner iväg igen.
Jag håller med ajuor på dating siten jag nu mera kallar "min bästa vän" :) Haha.
Nejdå, men det hjälper ju en minst sagt att få upp ett skadat självförtroende.
 
Så mkt att Bella idag, tom tog steget att köpa en kavaj.. Det ni, det hade nog aldrig hänt för. Cindy fick mig tom att prova, vad sa hon nu, kilklack sko? Kan det stämma? Det var lite högre "där uppe iallafall". Nog inget för mig. Jag är verkligen ingen "flick flicka". Så besvikna killar måste bli då :)
 
Utöver en låååång dag på jobb, utan rast eller ro, köpte jag kavajen och sen lekte jag med Cindy och gräddkola. Min lycka var gjord när vi kommer till coop, och jag inser, att dom har pepsi twist i sin "import" hörna :D Pepsi twist och coca cola vanlij är två av mina kärleker i livet.
Dessutom hittade Cindy ajvar som var sjukt god.
 
Jag fick först pannbiff till middag. Sen måste jag smaka baguetten med ajvar och feta ost :D
Naminam! Men jag börjar tro att Cindy är en hemlig "feeder". Jag får akta mig i framtiden :) För dom serverar aldrig äcklig mat i casa del Mkadmi/Urdinov :D
 
Jag läste ju en chockerande nyhet. (Förmodligen inte för resten av världen)
Men Jimmie Strimell från Dead by April har blivit sparkad av bandet...  :O
Vad faaaan?
Jo, men å andra sidan, det bevisar bara att vi alla är dödliga.
Tråkigt, jag gillar honom... Vi får se vad det blir av det nu..
 
Nu ska jag lägga schema för 15 veckor, det ni...
Det är fan inte det lättaste...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: