skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 31 mars

Kategori: Allmänt

Nej det är verkligen inte min vecka.
Hade just skrivit ett bra inlägg, och publicerar det, men ändå är sidan blank.
Fan ta datorernas era.
 
Min kropp förråder mig. Gör uppror mot mig.
Förkylningen har mig i sina klor och har lagt mig på sträckbänken..
Det gör tom. ont bakom ögonen..
 
Och jag fryser och svettas om vart annat och ändå ligger jag på undertemp, 36.5.
Jäkla skit.
 
Veckan började dessutom med att jag försover mig. Första gången på 7 år som det händer visserligen. Men inte mindre pinsamt för det. Glömde ställa klockan i måndags kväll efter en snurrig dag. Vaknar sen tisdag morgon, ca 30 min innan klockan ringer, och somnar om en stund tror jag. Vaknar igen sen och tycker det är en aning ljust ute.. 3 min i halv åtta. CRAP!!! Jag börjar halv åtta. Jag fick kissa, borsta tänderna och klä på mig samtidigt. Ge katten mat och vatten och sen ut genom dörren. Men jag var på jobbet tio i åtta. Ändå ganska bra av mig tycker jag, för jag hann inte ens äta själv...
 
Sen har förkylningen bråkat med mig resten av veckan, men vad fan, lite förkylning kan man leva med.
Så fredagen kom, och jag och Jenny skulle ut :)
Kina mat och staropramen, kan inte bli bättre. Så med trevligt sällskap och en förkylning som försvann i ölens dimmor, pratade vi om dating, barn och allmänt skit snack :)
Det som ändå skrämmer mig är att "barnen" som är ute nuförtiden, är födda 95 :O
Och det är också skrämmande när dom kommer fram, bjuder en på öl och direkt tror att det innebär att dom ska få följa med hem. Fast att man säger att jag redan har sällskap hemma (i mitt fall Jenny), då tror man bara att man ska kul alla tre istället. Jösses.
Jag kan bara hoppas att jag/vi inte var så när vi var 18. Hmm..
 
Igår då, påskmiddag hos mor. Jag mådde sämre än tidigare, kan dock ligga lite bakfylla och för lite sömn bakom det också. Men när min bror kommer och ska hämta mig, så startar min bil inte :O
Gaaaaah! Jag har precis lagat skiten för 7000 kr, lägg inte av nu.
Det verkar som om det kanske kan vara batteriet som behöver bytas, men jag kan ju inget om det där.
Huuh.
Men min kära lillebror ska hjälpa mig senare, så håll tummarna för mig att det är det. Jag orkar inte bråka med bilen mer. Jag ska fan köpa en cykel...
 
Påskmaten hos mami var som alltid bra :D Vi fick leta påskpresenter och fick massa gott, men man kände sig lite dum när man sitter och inte mår bra och knappt kan äta. Men mami är alltid mami :) <3
 
Sen blir jag konfunderad över hur människor fungerar.
Jag var inte intressant nog för killen som igår kallade mig luder. Jag hade lämnat ut mig för honom och han bara släppte iväg mig "för det kände inte rätt".
Ändå hör han av sig efter 2 veckor igen för att se hur det går för mig. Frågar då om vi ska ha sex :S
Varpå jag säger "been there, done that".
Han blir antagligen förbannad, även om min tanke inte var av ondo, snarare att "Vi har redan gjort detta och du hade din chans, men ville inte mer". Och då fick jag tillbaka att jag var ett luder.
Varför sitter jag då här med dåligt samvete? För jag kände att jag kunde uttryckt mig lite annorlunda, han ville ju ändå bara prata...
Jag är ingen person som vill bråka, och ändå har jag lyckats ställa till det 3 ggr nu, med människor som inte ens känner mig..
 
Så vad är det då för fel på mig?

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Bara lämna det åt honom. Det är han som har värsta issusen! Du är fan den du SKA vara just nu. Och du är underbar! <3

    Vad kul att höra ni hade kul, du och Jenny.
    Tråkigare med förkylningen.

    Svar: Du är allt för snäll raring :)Jag borde dejta dig istället <3
    Bellate

    2013-04-01 | 21:31:57
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se
  • Frida H säger:

    Ja, det borde du ;)

    2013-04-04 | 21:06:10
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här: