skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 24 mars

Kategori: Allmänt

Jag känner hur sjukdom kryper i kroppen på mig.
Jag har börjat hosta och en väldigt påträngande huvudvärk löper amok i huvudet på mig.
 
Jag orkar bara inte bli sjuk nu. Jag får preparera mig med panodil och dricka en massa vatten och hoppas på det bästa.
 
Annars gänget?
Tiden flyter på, jag har hittat mitt nya beroende i låten "Radioactive" med Imagine Dragons.
Den går varm här nu :)
 
Igår firade vi lillasyster. Hon fick ett Hello Kitty påskägg och en tur och retur till Helsingör med mig. Plus en valfri present där och kanske också lite fylle ;) Just för Bella aldrig gör det.
Sen fick hon en hel massa andra saker som hon förhoppningsvis blev glad för också :D
 
Jag bjuder på en bild på henne, bara för jag kan :D


 
Visst är hon söt min syster? Med Bhn på huvudet och en fyllemin som heter duga? :D Me like!
 
Nej ikväll blir det visst bowling med lillebror och svägerskan. För övrigt kommer jag ligga kvar här tills jag måste röra på mig för att ge mig iväg. Huh, det börjar inte bra den här dagen.
 
Jag bjuder på två bilder till. En Bella bild, och en annan som förklarar Bella med perfekta ord :D
 
 
(ni ser det inte, men jag har den nyinköpta kavajen på :D )
 
 
Rosa är verkligen inte min färg.. Haha..
 
Btw, vet ni.
På fredag blir det utgång :D Jennys julklapp till mig var att bjuda mig på middag, where ever I want :D
Och sen utgång på det.. Det ni... Bella ska göra stan... Jisses, det var inte igår det..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: