skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Lördag 2 mars

Kategori:

Nu är den där läskiga huvudvärken tillbaka igen. Den där som tar sig in som grönt slem och kladdar ner överallt. Och just därför känns det också i hela huvudet. Ehum.

Nåja, det borde paranormal activity 4 kunna bota, eller? Fast jag borde kanske se om dom andra. Har inte sett dom på ett tag? Nu blev det ett sånt dilemma igen.

Puh. Vet ni. På onsdag ska jag iväg och göra något jag inte gjort på över 5,5 år. Jag ska träffa en man. Ja på riktigt alltså. Och nej det är ingen fantasi dejt med Christian Grey. Utan det är en riktigt person, en man :)
Jag tror jag kommer spy.

Såhär nervös har jag inte varit sedan jag och tvillingarna skulle åka atmos fear på Liseberg. Herre min get.
Bella ska på dejt. Huh. Hur låter det?!

Jag har iallafall den bästa hejarklacken och supporten man kan begära :)
Nu ska ni bara hoppas på att det blir bra också. Att han inte kidnappar mig, vilket mami tycks tro. Haaaa!

Nej, filmen ska kollas iallafall. Sen får vi se hur det går med allt annat...
Om jag överlever.....

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Ooooo en dejt! D får du berätta om på lördag! Kram

    2013-03-03 | 09:46:09
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se
  • Frida H säger:

    GUD VAD KUL!!!!!!!!!

    Heja ;D Har han en äldre bror så hojta till? ;)

    2013-03-04 | 17:51:55
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här: