skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 14 juli

Kategori: Allmänt

England tar god hand om oss :)
Sängarna var bäddade och vi fick vårt "eget" rum, som förra året.
Presenter stod det också på byrån när vi kommer in.
Bortskämda blir vi.

Vi har kanon väder. Vi tog solen med oss denna gången. 30 grader är inte dåligt.
Shoppat har vi hunnit. Body shop är så mkt roligare här än hemma. Mkt, märk MKT billigare här. Och en del kläder har köpts. Primark är fantastiskt!

Idag gjorde Gary sunday dinner till oss. Förmodligen något av det godaste jag någonsin ätit.
Igår kväll satt vi i parken. Musikfestival som avslutades med fyrverkerier. Nettan och jag raggade in oss hos dom engelska poliserna xD

Om jag tröttnar på Sverige, vet jag med säkerhet vart jag ska ta vägen.
Guinness med svartvinbär är min nya favorit öl :)

Jag kan inte säga annat än att vi har det fantastiskt bra här. Ikväll blir en lugn kväll, upp en runda till Pear Tree snart. Vi har en besök i en nöjespark som väntar, kanske lite mer shopping. Åka till Johns minnesplats och att bara få vara kvar.

Hade det inte varit för familjen och vännerna där hemma, så hade jag stannat.

Jag älska hur trevliga alla är här och hur kul det är att prata engelska och att dessutom vara bättre på det än pappa. Den ni ;)

Bjuder på lite bilder också. Guinnes, Nettan med hennes present på huvudet och en Bella i trädgården med musik och en bra bok :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: