skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Lördag 20 juli

Kategori: Allmänt

Ännu en vecka i England har tagit slut.
Denna veckan går inte att beskriva med andra ord än: Fantastisk!
Rent av magisk!
 
Vi hade fint väder hela veckan, massa shopping och fantastiska människor.
Man blir lite smått sur när man kommer hem och inser hur sura svenska människor är, när man varit runt engelskmännen hela veckan. Där ber folk om ursäkt, för att JAG backar in i dom. Här är det tvärtom. Jag får be om ursäkt för att någon annan backar in i mig, för jag stod visst på fel ställe just då.
 
Nej England kommer alltid finnas i mitt hjärta och alla människorna där också.
Helt fantastiskt och underbart.
 
Vi hann med en hel del shopping som sagt, en tur till Alton Towers för att åka lite karuseller och andra resor till sevärdigheter. Gunniess i mitt hjärta. Och sunday dinner!
Jag fick med mig en massa fina saker hem och även soleksem :S
Det är inte meningen att jag ska vistas i solen, men skit i det. Det var sååå värt det!
 
Nu är det åter till verkligheten på måndag. Men sen jobbar jag bara i 3 veckor, sen väntar min knäoperation och semestern som återstår. Jag känner redan att jag börjar bli lite rastlös för det som kommer :)
 
Jag tänker bjuda på lite bilder, så ni ändå får några bilder :D
 
            
 
Det är en sanlig blandning bilder. Allt från vår första dag med pappa och Nettan, till vårt vattenkrig, till uppraggade poliser och kvällsmys i parken med syster. Nettans nya badmössa på Bella. Sunday dinnern (Naminam), Bella med glassefterrätt, blommorna vi satt till John, Bella Nettan och pappa på Alton Towers, Oblivion åkturen som vi alla åkte, rätt ner i ett hål :D
Och en liten bild på mig och min far.
 
Makalöst fantastiskt!
 
Nej, njuta lite av kvällen även om mina armar kliar och svider. Jäkla soleksem ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: