skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 5 juli

Kategori: Allmänt

Klockan är alldeles för mkt för att jag egentligen ska sitta här och skriva.

Men jag fick sms (som jag själv önskat) som väckte mig. Och nu kan jag inte somna om. Dom visar Gremlins på tv :)

Snart åker vi :) Gary hade mejlat ikväll. Där är en rock och bike festival i närheten av dom, som han undrade om vi ville gå på. Så vi får se vad min far och syster säger.

Jag ser bara fram emot att komma hemifrån ett tag :) och träffa fantastiska människor :)

Har nu träffat "mannen" 4 ggr. Och för min del känns det bra :) men kan ju bara prata för mig själv. Så jag pausade mitt pancake konto precis. Vi får se vart allt leder. Jag hoppas på att få träffa honom igen innan jag lämnar landet en vecka.

Jaha, så vad gör man annars nu? Kanske ska leta upp en ny bok i min "lilla" hög som jag har och börja läsa. Då kanske jag somnar.
För imorgon är det städning, tvätt och vår sista halv åtta middag som gäller :)

På återseende :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: