skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 8 januari

Kategori:

Jag drömmer mkt igen.
Otroligt mkt. Färgstarka, mag starka, läskiga och verklighets trogna drömmar.

Ibland när jag vaknar, har jag svårt att veta vilket som är på riktigt och inte. Just för det jag drömmer handlar om människor runt omkring mig, och situationer jag befinner mig i.
Det är otroligt jobbigt.

Jag drömde natten till igår, att jag var mamma. Mitt barn var skrämmande likt mitt "låne barn", Alexander :) Men jag var ingen bra mamma. Det var fruktansvärt. Utan att gå in på detaljer, så kan jag säga att så som jag var i drömmen, så skulle socialen knackat på dörren tämligen fort. Så dålig mamma var jag.

Och jag fick samma känsla som efter mitt möte med "djävulen" för några veckor sedan. Denna drömmen ville ju säga mig något. Eller?
Mitt psyke ställs på ända

Cindy påpekar ofta när jag leker med Alexander: "Och du säger att du inte ska ha barn".
Men Alexander är inte min, jag kan överlämna honom när det blir jobbig eller när jag är inte är vad han leka med längre.
Men med egna barn?

Nej, jag är i ett dödläge. Men å andra sidan behövs en manlig del i det hela, så jag behöver inte oroa mig än :)

Jag fryser. Men det gör jag jämt nuförtiden. Har tänt ljus och ska kolla in gremlins nu :) Efter att för fjärde gången har läst "Femtio nyanser" böckerna :) Ja jag är en nörd. Men nu när det är gjort, kanske jag kan koncentrera mig på att ta igen min "film låda" :)

Så nu har jag en paradis ask och en mogwai som väntar på mig :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: