skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 23 januari

Kategori:

Yaaaay. Nu är det snart löning :)
Ännu en gång har man överlevt januari.
Mina armar gör det snart inte längre dock. Var hos min läkare förra veckan, tog nya prover, så får vi se vad dom säger.

Jag säger iallafall ONT!!!

Jag har slut på böcker. Så nu får jag läsa om något. Detta något blev böckerna om Sookie Stackhouse. Ska köpa nya böcker sen, men tänkte vänta till bokrean sen. Och dessutom har jag ju, åter igen ett tiotal filmer i lådan som ska ses.

Alltså jag bara måste.... Jag fullkomligt älskar när folk får utbrott. (Med viss ironi) Ni vet R8:an, som jag nämnde att jag dreglade över på tränings akademin? Jag var ju tvungen att skryta om det för storebror. Han svar är så underbart, men hans utbrott när han sa det är oslagbart;
"Om man kör en R8, då tränar man fan inte på tränings akademin, för då har man ett eget jävla gym hemma!!! Ful är han också. Han som kör bilen. Jag såg honom"

Oslagbart kul. Men å andra sidan är jag också kände för mina, inte så egna och inte så vackra utbrott :)

Jag hade något annat jag skulle skriva också, men det försvann. Så det var nog inget viktigt.

Händer så mkt på jobb just nu att jag ska vara nöjd att huvudet fortfarande sitter kvar.
Så för att fira, ska jag nu diska och den tror jag att jag skiter i film lådan och firar med Sunes sommar istället :)

"Har du hål på snoppen?!???"
Åh jisses vad kul det är!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: