skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 14 januari

Kategori: Allmänt

Sådär, gott folk, nära och kära, vänner och bekanta.
Nu är det bevisat.
 
Isabelle Friman är en mes!
 
EN MES MED STORA BOKSTÄVER!
 
Har just varit iväg med syster, och skulle köra ett träningspass på tränings akademin, cxworx.
Låter skit spännande och Matte skulle också varit med, men han är sjuk.
Men redan när vi kör in mot akademin, är gata full med bilar. Jag har aldrig sett så mkt bilar där förr.
Paniken kom krypande ganska fort då.
Sen kom den ännu mer när vi såg hur mkt folk det var där inne, och bubblan spack sen när vi egentligen skulle gått in.
Både jag och Nettan tyckte det var extremt jobbigt och vi mådde båda dåligt av det, så vi gick därifrån. Att träna styrka var inte att tänka på efter det heller, för det var för mkt folk.
(En bra grej var att jag fick se min drömbil utanför. En svart audi R8, ohhhh naminam!!!!)
 
Nej jag fick panik. Att träna för mig själv, med min musik och i min egen takt det går bra. Men inför en massa andra, som dessutom gjort det flera ggr förr, det får det till att vända sig i magen på mig.
Jag tror, eller jag vet att jag inte kommer försöka mig på det igen, och så får Måns säga vad han vill.
 
Jag har lite ångest över nu också att ipoden ännu inte är okej.
Det är ju min "bubbla", mitt sätt att stänga ute världen och få vara för mig själv när jag tränar. Eller sitter på rast på jobb.
Jag skulle, seriöst nog, kunna skita i träningen, just för jag inte har min musik.
 
Så efter att, för tredje gången nu, ha installerat itunes, så ska jag försöka få ordning på skiten. Annars kommer jag lägga mig ner och gråta, riktigt stor tjuta!
Bara så ni vet!
 
Jenny påpekade för mig också att jag inte skrivit om vikten och hur det går på länge, och jag insåg att hon hade rätt.. Hahah.
Mkt för allt annat tagit tid för mig. Men vikten ligger still fortfarande på 77 kg. Men nu märker jag ju hur saker "flyttar sig" i kroppen istället. Jag ser muskler och senor, där jag aldrig sett det förut. Byxor är svårt att få att passa utan skärp. Sånt som jag själv märker nu.
Ska väl på återbesök snart kan jag tro. Jisses, nästan ett år sedan nu ju. Sjukt vad detta året gått fort.
Hoppas på att kunna gå ner till 70 kg iallafall, sen är jag nöjd.
Får ju också tänka på att muskler väger mer än fett ju :D
 
Imorgon ska jag till läkaren. Situation "Smärta i axlar och armar", har inte gett med sig. Och vi får nog kolla upp det där med det reumatiska på riktigt.
Jag kan inte "vinka" med min vänter hand, sen en vecka tillbaka. Har gått mer linda sedan dess och mina axlar dom bråkar alltsom oftast. Känns som om någon står med... en gaffel tex. och river inne på benet i axel/armen. Samtidigt som någon står med blåslampa utanpå och bränner.
Märklig förklaring, men det är nog det närmsta jag kan komma.
 
Ja herre min get, idag får ni genomlida mina fobier och krämpor, även om ni inte vill :D
Jag ska bråka lite till med datorn, äta och sen lägga mig badet, för som sagt tidigare, så fryser jag alltid nu förtiden ;)

Kommentarer

  • Frida H säger:

    Tränar du hemma något?
    Jag har fått tipsat till mig om Jillian Michaels 30 days Shred. Hemmaövningar med lättare hantlar (kan du kanske låna av Matte).

    Klippen finns på Youtube.

    Svar: Då får jag kanske kolla upp det. Tränar ju styrka på gymmet också, men kan man träna hemma är det bara bra :)
    Bellate

    2013-01-19 | 18:10:06
    Bloggadress: http://livingdeluxe.blogg.se

Kommentera inlägget här: