skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 4 december

Kategori: Allmänt

Jag hatar dagens teknik & panikångest! 

När man precis skrivit ett bra inlägg så lägger skiten ner. Bläää på det. 
Och panikångesten sen. 20 dagar kvar till julafton. Jag har knappt ens börjat på klapparna :O 
Och jag som alltid brukar köpa en hel massa. Men i år ligger vi på lågbudget. Har haft en massa andra utgifter. 
Men det ska nog bli bra det med :) 

Annars? 
Har hunnit med lite bio, umgåtts med familj & vänner & träffat "mansköttet" en del. 
Nästa vecka åker vi på en spontan weekend till Berlin & kollar in deras julmarknader :) 
Ska bli spännande att se & förhoppningsvis kan man hitta lite klappar där :) 
Vi var & kollade Tivolis (Köpenhamn) i lördags. En "liten" skillnad från vad man är van vid här hemma i lilla Ängelholm ^^ 

Jo, så det ska bli mys :) 
Känns som om jag är ledig hela tiden, & jag har ju varit ledig en hel del, men jag har gjort en massa hela tiden, så det känns ändå skönt :) 

Fick hem mina nya lurar i veckan (eftersom de andra "råkade" gå sönder), så igår när man gick på maxi med kärlek i öronen & i sin egen lilla värld, så dansade jag runt litegrann. Tills man insåg att någon roglodde & skrattade lite :) 
Det bjuder jag på :) Mår man bra ska man dansa :D 

Har ju mest skadat mig en massa denna  veckan. Råkade skära av mig en bit av mitt finger som numera ligger tillagat tillsammans med maten man gjorde, huuh. 
Och igår skållade jag på en kaffekokare av alla prylar. Därför man inte dricker sånt där farligt ;) 

Imorgon blir det tvätt, byta däck & träning på schemat. 
Sen jobbar man bara helgen innan man är ledig en vecka igen ^^ 

Jag har det kalas här på soffan, med lite julmust, kärlek i öronen, en bok & julpynt :) 

På återseende kids! 
Puss 



Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Härligt med juletid o massa mys. Tysklands julmånaden e magiska, dom e såååååå stora o massa juligt. Affärer fulla med julpynt. Hoppas ni får d mysigt. Vi va oxå på tivoli i Köpenhamn i lördes. Snart måste vi ses saknar dej. Puss

    Svar: What?! Missade vi varandra i lördags? Vi var där ganska sent. Men Berlin ska bli magiskt :) jag är sämst på att höra av mig, men självklart ska vi ses snart :) saknar er med :) kram!!
    Bellate

    2013-12-05 | 12:42:54
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: