skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 1 augusti

Kategori: Allmänt

God morgon :)
Ännu en dag som gryr. Nu har man varit vaken ett tag, men ännu inte tagit mig ute sängen.

Städning och tvättning står på schema idag. Och sen Monsters Inc Universitet ikväll :)

Helgen och nästa vecka kvar, sen är det op och semester som väntar. Och jag ser riktigt mkt fram emot det.

Var och tränade härom dagen. Träningsvärken sitter i. Men det behövs. Ska man ligga som invalid i 2 veckor sen, så måste jag komma igång lite nu.

Helsingborgsfestivalen har man hunnit med. Åkte booster 2 ggr tack vare lillebror ;) provade en massa peruker med Mr Ted :) en bra dag helt enkelt. Annars är det mest jobb som dominerat.

Snart bröllop också. Frissan är bokad och klänningen är klar. Vet bara inte vilken av dom jag har, som jag ska välja ännu.
Vågen har rört på sig igen :D no more 75 kg. Gick ner 4 kg förra veckan :) LOVELY!!!

Tänk om man går under 70 strecket. Jag var nöjd när jag nådde 75, men man blir lite girig med tiden.

Mest en update, som vanligt. Bjuder på lite tokiga bilder också. Bara för jag kan. Det bästa är Johans min innan vi ska åka booster andra gången. Jag tror han hånar mig ;)
Sen uteserveringen med storebror <3
Tokiga familjen :)

Men nu kallar tvätten och städ på mig.

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Maahahaha, jag tror jag dööör av garv! Johans min är helt underbar!

    2013-08-01 | 19:45:55

Kommentera inlägget här: