skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 18 augusti

Kategori: Allmänt

Om en månad exakt är det jobb igen.
Men officiellt går jag ju på semester först imorgon :)

Veckan har gått fort.
Och det har hunnit hända en del.

Benbiten is no more!!
Tyvärr fick jag inte behålla den, "biologiskt avfall". Så nu får man inte ens behålla sitt eget skräp. Den du!
Slipper kryckor. Är en aning klumpfot, men annars går det väldigt bra.
Har ett stor ärr på baksidan av knäet, men det är karaktärsdrag ;)

Har hunnit träffa lite människor, vara på roadtrip ut i skogen och lite så.
Har knappt hunnit vara hemma, för man varit så rastlös.
Ska försöka ta igen lite film och bok tänkte jag. Om man inte blir för rastlös igen ;)

Bröllop igår. Jätte trevligt och fantastiskt fint.
Bara för man själv inte ska gifta sig, innebär det inte att man inte kan imponerad av andras bröllop :)

På tal om inget alls...
Tillit är en fantastisk känsla.
Eftersom jag själv har så svårt att lita på folk, förväntar jag mig inte att andra ska lita på mig, om ni förstår mig.
Men jag blev bevisad i veckan, att folk visst litar på en..
Det är en skrämmande känsla, lika väl som att lämna ut sig själv.
Jag har svårt att veta vilket ben jag ska stå på.
Men jag skulle aldrig berätta eller skvallra om något som inte angår mig, för jag skulle inte vilja att något gör så mot mig.

Det jag ville ha sagt var iallafall, att det är en otrolig känsla, när andra väljer att släppa in en i deras liv, när jag själv har svårt för det.

Benbiten finns på bild ;)
Så gör även Jesper och Nivi Andrealund :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: