skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 12 augusti

Kategori: Allmänt

Jahapp.
Då sitter man här igen.
Just renbäddat och duschat med descutan. Nu är huden sträv och torr :/

Men imorgon gäller det. Benbiten ska ut denna gången. Ska vara fräck nog att fråga läkaren om han kan spara benbiten, så jag får se den sen.
Lite häftigt ändå ju, att se vad som ställt till det.

Helgen har varit mkt bra :) En bra början på sjukskrivning/semester :)

Blev kanske en liten aning för mkt att dricka i fredags :) Men jag hade fantastiskt trevligt med fint sällskap och god dricka :)
Lyckades spärra min telefonbank, så det måste man ju ringa och ordna. Och boka bord till "vinnarna av halv åtta" den 31 augusti :)
Mådde sådär under lördagen, men kvällen blev makalöst bra, då jag äntligen fick bjuda ut Petra på middag, som jag varit skyldig henne sen nästan 2 år tillbaka.
Sen hade vi "girl talk" halva natten :)
Petra, du är värd din vikt i guld och massa därtill :)

Igår var man rastlös, hoppade lite i sängen, försökte spela tv-spel och lyssna på musik.
Hjälpte inte, så då åkte jag en tur till storebror.
Pappa hade råkat ut för ett litet missöde, så kvällen togs upp av en del av det. Men jag hann köra iväg på äventyr också :)

Idag har man varit runt en del också. Sjukhus med far, hos storebror till kusin och hennes sambo.
Herr Snygg och jag kollade film och åt fläskpannkaka :D
Naminam!

Så nu ska jag försöka sova, om jag kan.
Det ska ju erkännas att jag är nervös, det är ändå knäet man ska in i.

Nåja, det går bra :)
Sååå kids, vi ses på andra sidan ;p

Ps: nästan hela familjen får plats i en 120 säng xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: