skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 14 april

Kategori:

Tiden går för oss alla dödliga.

Och man försöker fylla den med allt som är värdefullt.
I veckan lärde jag mig vad som är väldigt värdefullt för mig. Inte så att jag inte visste det innan, för min familj är mitt allt, men ibland händer grejer som gör att man får ett klarare perspektiv på saker.

Jag har spenderat en del tid med min storebror. Vi har alltid haft en nära relation men vi har inte umgåtts så mkt den sista tiden. Men jag känner min bror. Hans svagheter och hans fantastiska sidor, och han är en underbar människa. Jag hoppas allt får ha en "Mathias" i sitt liv :)
Vi har börjar kolla Walking dead tillsammans, så jag ska försöka fortsätta kolla in det. Igår var vi på roadtrip till hbg. Sen hos mor vår och skrattade åt härligt uttalade meningar :)

Men genomgår några gånger i livet, saker som får en att se på andra och på livet på ett annat sätt. Vi måste ta vara på det som är nu. Att växa och utvecklas med det.

Annars har det varit mkt jobb. Datingen? Jodå, ska träffa en kille på fredag och så får vi se. Denna gången tar jag inte ut något i förskott. Man lär sig av sina misstag :)

Igår var jag och mr T på bio. Såg Mama. Inget jag rekommenderar. Men jag lever på andras rädsla. För det är så underbart att se alla andra bli så rädda att hela stolsraden skakar. Jag önskar jag vara så lättskrämd. Men jag får leva på andras så länge ;)

På tisdag blir det picknick i hembygdsparken med kusinerna :) Så vi hoppas på fint väder.
Sen måste jag försöka träna i veckan. Över en månad sedan sist nu. Såhär kan vi inte ha det.

Nej ni småbarn, nära och kära, bekanta och galna.
The Hobbit rullar på här, så jag får ägna mig lite tid åt den :) Gollum är trotts allt ganska underhållande :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: