skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 3 april

Kategori:

Därför gillar man sitt jobb:

Bella kommer in för att hjälpa "tanten" med middagen. Hon är blind och hör väldigt dåligt. Idag ska hon få hjälp med maten, då hon ligger och vilar.

Bella: "Smakar det bra?"
Tanten: "Jadå tack, men nu vill jag inte ha mer"
Tanten tuggar, Bella börjar nynna på en låt.
Tanten: "Åh, kan du inte sjunga lite för mig?"
Bella: Skrattar "Jag tror inte du vill det egentligen"
Tanten: "Jo, en liten trudelutt kan du nog dra för mig"
Bella: "På riktigt så kan jag inte sjunga, tom. katten springer ifrån mig när jag försöker där hemma"
Tanten: "Vad är det för fel på katten?"

Därför gillar jag mitt jobb, hur slitsamt och dumt det än kan kännas :)
99 åriga damer är verkligen inte så tokiga :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: