skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 29 april

Kategori: Allmänt

Vad hände med mina fem dagars ledighet?

Den försvann.
Nu är det bara borta. Jag skulle vila upp mig var det tänkt. Men istället har jag haft fullt upp varje dag, kommit hem efter tolv nästan varje kväll, hunnit besöka två landskap och nu känner jag mig en aning bortkommen faktiskt.
 
Som sagt tanken var att jag skulle vila upp mig. Men jag känner mig nästan tröttare än innan.
Jag skulle nog behöva sova i en månad.
 
Jag har haft mkt kvalitetstid med storebror :)
Var med när han tatuerade sig i Halmstad (landskapsresa 1), han har bjudit på mat några kvällar, vi har bara snackat skit och varit en sväng på ikea :D
Härligt. Familjen är viktigt.
Umgåtts med Cindy och gräddkola, varit på marknad i höganäs.
Varit och hälsat på pojke i Småland (andra resan)
 
Jag är nöjd som tusan med dessa dagarna, men jag känner att kroppen inte är nöjd med mig. För lite sömn, MKT FÖR LITE sömn, vilket resulterar i den där konstanta huvudvärken som drar i nacken. Och illamående.
 
Men jag är inte död, så jag är nöjd :D
Har åkte både fin bil, Corvette och motorcykel idag också. Miie miie!
Imorgon är det jobb igen. Valborg dessutom, ska nog ner till hembygdsparken med Cindy och gräddkola om vädret tillåter så.
 
Alltså, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
 
Jag är nog mer vilse än jag tror...
 
(Dessutom skrämmer det mig en aning att jag knappt kan stava eller skriva rätt nuförtiden.. Jag är nog lite sjuk på alla vis ändå)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: