skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 19 april

Kategori: Allmänt

Jag mår bra nu :)
 
Jag har hittat ett nytt beroende i låten Imprint of Pleasure som jag hörde hos min lilla storebror idag :)
Den får hela kroppen i harmoni och man vill bara gunga med.. Kärlek!
Vi "överraskade" honom :) Hjälpte honom med disken gjorde jag med. Duktig flicka säg!
 
Jag känner att jag varit så effektiv denna veckan, även om det grämmer mig att jag skjuter upp min träning mer och mer. Men jag har helt tappat det, speciellt som min ipod inte funkar heller. Och det gör snart inte min dator heller, för den bråkar med mig :P "Hör du det ditt eländiga skrälle!?! Du åker i väggen!"
 
Veckorna springer förbi hela tiden. Jobbar jag inte så har jag nästan ändå alltid något inbokat eller så ringer min kusin "spontant" och bjuder in en på fläskpannakaka, bara man har lingonen med sig :)
Idag har jag själv varit duktig och lagat mat :O
Jodå, det är rätt. Bella lagade mat. "Falugott" kallar min mamma det. Skivad potatis med falukorv och purjolök i ugnen. Det var så enkelt att inte ens jag borde kunna misslyckas med det, och det gjorde jag inte heller :D
Så nu är jag mätt och har fyra lunchlådor som ska in i frysen.
 
I tisdags hade vi kusin dejt i hembygdsparken. Bella fick leka med Alexander och gunga :D
Kul när vi är tre tjejer i mer eller mindre samma ålder (27,26,25), som kommer bra överrens och som fått upp kontakten, egentligen bara det senaste året. Nu försöker vi träffas så ofta det funkar för oss alla, och i tisdags hade vi tom tur med väderet :D
I onsdags körde jag ner till klitter efter jobb. Gick ut och satte min längst ut på bryggan, på med solglasögonen och pluggade igen öronen och somnade en stund i solskenet. Vilken härlig timme.
Men det räckte visst inte, kroppen var inställd på "sleep mode", så när jag tänkt att jag skulle putsa fönstren så däckade jag i soffan istället.
Haha, men jag tog igen det igår. Putsade fönster, tvättade, bytte gardiner och rullade ut "gräsmattan" på balkongen och Troll kom ut och sniffade runt en sväng :)
Nu är våren här har jag bestämt :D
Hann även med en handlerunda med storebror och lillasyster, "spontan fläskpannkaka" hos kusin och herr Snygg och städa. Även om jag blev klar vid 21.30 :D sen blev det badet och helkroppsrenovering på det.. Woho!
 
Det blev ingen dejt idag. Hade annat jag behövde göra kände jag. Ska kanske träffa i helgen, vi får se. Jag vågar snart inte säga något, för jag lägger för mkt hopp i det. Bättre att ta saker som dom kommer och när man minst anar det, så händer det.
 
Jag mår bra nu.
 
 
Jag gungar....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: