skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 25 september

Kategori: Allmänt

Det var ingen kul månad att betala räkningar.
Hade en massa nu, fast det är ju mitt eget fel att jag beställer filmer och spel för alldeles för mkt pengar.
 
Nu är det iallafall gjort.
Fick ett märkligt mejl från apple innan också. Någon ska ha försökt ta sig in på mitt apple konto och nu vill dom att man skriver in alla sina uppgifter igen... Det där mina vänner, det litar inte jag på.
Min lillasyster har aldrig varit med om det, och hon har ändå haft sin telefon så pass länge att hon borde veta, och då ger jag fan i det. Märkligt också att man inte kan ringa supporten, för det kanske kostar pengar?!?!? :S
What the?!?
 

Helgen var absolut inte till belåtenhet och inte heller början på veckan. Min sömn fungerar inte som den ska och det tar ju också ut sin rätt på allt annat. För att citera Arne Anka. "Att tänka innan man talar, är som att torka sig i röven innan man skitit".
Jag borde lyssna mer på det, och inte få dåligt samvete när jag uttycker mina åsikter. Även om inte alla andra gillar dom. Men de är mina åsikter och vi har yttrandefrihet i sverige, så LEV MED DET!
Jag vet att det där är kryptiskt, men jag hamnade i diskussion och jag öppnade munnen lite för mkt. Men som sagt, jag gav min åsikt och jag står för den, även om tiden var illa vald.
 
Och Petra, kära kära kära Petra. Skräm mig aldrig som du gjorde igår.
Du är min bundsförvant i mitt "FUCK FACEBOOK" lag. Och så skämtade hon och sa att hon hade funderat över att ändå skaffa en. Jag blev så rädd att jag slutade andas för en stund.
Pfff. Jesus krister.
Alla skrattar åt oss, men vi skrattar mer åt er.
Men jag håller mig till mitt motto: "Det folk inte behagar berätta för mig, utan facebook, det är inte värt att veta."
 

Imorgon ska jag handla lite, hämta ut mediciner och grejer, jisses.
Och sen ska jag träffa Jenny. Lämna stan ett tag, det ska bli skönt.
 
Det kryper i kroppen och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Det är jobbigt att inte känna igen sig själv, eller sin kropp....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: