skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 23 september

Kategori: Allmänt

 

Min kropp är definitivt inne i någon "overdrive mode".

Jag hade en inte så effektiv dag igår igen. Men jag fick läst ut den sista boken i "Femtio nyanser".

Började i fredags natt, då jag inte heller kom i säng förrän efter 3 på natten. Vaknade vid strax innan nio tiden igår och fortsatte.

Och nu har jag den sura eftersmaken av någon som är avslutat.

Jag älskar att läsa, men när man är färdigt blir man lite ledsen för att det är slut.

Äsh, min kropp är verkligen inte med mig.

Jag var alltså uppe vid nio igår, läste hela dagen, och när jag läst ut boken var klockan sex imorse..

Vad jag är gör, så vill kroppen inte sova. Så har det varit de senaste fyra nätterna. Jag får tvinga mig själv att sova. Och nu, har jag varit vaken sen halv nio, eller egentligen har jag bara legat i en dimma sen klockan sex. Vänt mig och dåsat till någongång och nu insåg jag till slut att det inte skulle gå mer, så det var bara att ge upp.

Sooo here I am.

Det är ganska obehagligt att min kropp inte lyssnar på mig, det har aldrig hänt förut. Jag vet ju inte heller om det är för böckerna som min kropp inte funkat, för dom är ju ganska fängslande. Men det har aldrig påverkat mig förr. Jag är en människa som kräver sömn, som blir gnällig om jag inte får det

Ush, en sur eftersmak och lätt illamående av sömnbrist.

Jag borde verkligen sluta läsa böcker....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: