skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 19 september

Kategori:

Sådär. Andas.

Sitta kvällen på min ledighet. Och det ska bli riktigt skönt att komma igång med jobbet igen imorgon. Jag har saknat en fast form i vardagen nu ett tag. Det är klart alltid skönt att vara ledig och kunna rätta sig efter sig själv, men det är också vilseledande nu när jag börjat få igång mitt liv igen.

Summering av semestern då?
Som alltid ska jag på något vis skada mig; check!!
Både knä och armar har fått sin del. Men jag fick hem papper från Helsingborg i veckan, så en operation är att vänta inom 3 månader iallafall. Och det ska bli skönt när det är gjort.
Hunnit ta igen en hel del filmer, men än ligger där ett tiotal i lådan och fler är på väg.
Böcker har jag ju så klart också hunnit med.
Dock inte hunnit hälsa på alla som jag sa att jag skulle hälsa på, men det kommer nog.
Har sett den nya Resident Evil filmen, och blev en aning besviken. Kan inte sätta fingret på vad det är som var fel, men den höll inte måttet med dom andra, enligt mitt tycke.

Men jag har iallafall hunnit ladda batterierna.

Städat och fint är det här hemma. Och jag fick fortsättningen på "Femtio nyanser" idag :D
Håller på att läsa för fullt. Och det ska tilläggas att jag är kär i Christian Grey. Jag är 25 (snart 26) år fyllda och jag är kär i b fiktiv figur. Patetiskt eller hur?!?!? ;D Det är verkligen på tiden att jag slutat läsa och kolla på film ;)
Som om det skull hända?!

Avslutningsvis ska jag tacka Cindy för att hon drog i mig igår, för det fick mig att senare gå till gymmet. Efter fyra veckor kändes det otroligt bra. Kanske inte lika bra idag. Då träningsvärken gör sig påmind. Min ömma rygg, rumpa och ben har fått stå ut med mkt idag. Men det gjorde gott för själen och jag ser fram emot nästa pass på fredag.

Nej, nu ska jag dyka in i världen med Miss Steele och Mr Grey igen.
En jävligt bra avslutning på en bra semester.
Hur firar ni er onsdag kväll??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: