skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 12 september

Kategori: Allmänt

Okej, nu har jag ännu ett bok tips, även om den funnits ute ett tag. Meeen
Ni som inte redan läst Halvblod, GÖR DET!!!!


http://sofietrinhjohansson.se/
 
Jag är kär. Igen, som alltid. Jag har haft boken sen i januari, men har inte hunnit läsa den förrän nu, men dom säger ju också att den som väntar på något gott. Fördelen med det nu är, är ju att jag inte behöver vänta så länge till del två kommer ut i november. Åhh, Kärlek!
 

Det bara är så. Jag har precis kommit fram till det själv, jag har ju sagt det förr, att jag lever för mina böcker och filmer, och nu vet jag varför. Jag är född i fel värld. Jag är egentligen en sagofigur, fast i denna värld. Jag är Belle i Skönheten och Odjuret. Varför säger ni då? Hallå, namnet är ganska uppenbart, Isabelle. Man har bara lagt till Isa för att förvilla, jag är ju fast och lever mer med mina lästa fantasi figurer, precis som Belle gör, poäng två då. Den enda som fallerar denna plan är... Att min far definitivt inte är ett geni. 
 
Men saken tala för sig själv, eller hur?!?!? Jag är fast som dom i Once upon a time...
Frågan är bara... Var fasen är mitt odjur?!?
 
Jag stal denna ärligt från författarens(http://sofietrinhjohansson.se/) sida, för att visa på att min gamla kärlek, ju faktiskt är ganska läcker.
Jag ska ju visserligen gifta mig med Tom Hardy nu, men Ralph har haft en plats i mitt hjärta sen jag såg honom i Röd drake.

Vadå att jag är film/bok skadad?!

Annars rullar det på. Kom aldrig iväg och träna i måndags, somnade inte förrän halv fem på morgonen och skulle sen upp för att besiktiga bilen ju, som var alldeles fläckfri för övrigt.

Igår låste sig mitt knä igen, men efter en del böj och en jävla massa skrik fick jag loss det igen, men med priset av smärta idag. Jag är öm och jag känner den där jävla "kulan" ligga på lur hela tiden. Vilket skämt till knä, och mina axlar ska vi inte prata om. Jag som igår satt och skröt om att jag inte längre behöver sömntab. Jag skulle kunna döda någon i natt för en. för varje gång jag rörde mig, så kändes det som om någon drog, samtidigt som någon sågar samtidigt som någon annan sitter och gnager på mina armar. För att förklara det enkelt. Vet inte om jag ska gå till min läkare igen eller hur jag ska göra. För det är ju sjukt att man inte ska kunna slappna av, utan att det känns som om kroppen ska haverera när man gör det. Åhh. Mkt gnäll och lite hockey nu.


Vikten står och pendlar mella 84-86 för tillfället, har väl hamnat i platå igen, men har ju å andra sidan inte gjort så mkt heller. Jag ska försöka njuta av mina sista dagars semester, för sen ska det faktiskt bli skönt att komma igång och göra något igen.

Åh det är så mkt bra grejer som väntar. Sista delen i Fallen ängel serien, del två av Halvblod, Vingar av glas.
Femtio nyanser av honom, Breaking Dawn 2, och på fredag Resident Evil 5 :D

Mkt står på spel nu, jag hoppas bara att allt löser sig till det bästa, för allas skull.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: