skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 17 september

Kategori:

Klockan är 02.27. Jag har inte somnat än. Precis som förra helgen kan jag inte somna.
Nu har jag visserligen en annan anledning. Jag har precis läst ut Femtio nyanser av honom. Började vid tolv tiden idag, gjorde ett avbrott för att åka på födelsedags firande, och sen hem igen. Jag har läst konstant sen jag kom hem vid strax innan fem alltså.

Så nu har jag det :). Den ultimata mannen för mig, ska se ut som Tom Hardy men ha ett sinne som Christian Grey. Haha, patetiskt eller hur?!!?? :D

Jag har inte ens haft tv igång ikväll. Eftersom jag läst ut boken på en dag (och vilken produktiv dag den var) så är jag sugen på fortsättningen. Dom kommer ut i nov och jan. Men jag vet inte om jag orkar vänta, som den nörd jag är, eller om jag ska köpa dom på eng? Inte så att jag inte har filmer och tv-spel att betala på närmre 1400 denna månaden... Huh.

Jag förstår inte riktigt vad människor gör, som håller sig vakna såhär länge på natten. Jag har mest en djävuls huvudvärk jag...
Nej men nu gäspar jag iallafall, kanske ska man passa på och försöka sova då?


-------------------------------------

11.30

Uppdate. Jag köpte böckerna på engelska, i brist på bättre vetande.

Jag blir ju så såld på grejer att jag inte kan låta bli. Och så blir jag manisk när jag fastnar för något.

Men tro för all del inte att jag somnade för jag gäspade i natt. Klockan hann nog bli halv fem innan jag lyckades tvinga mig själv att sova igen. Precis som förra söndagen. Vilar det någon "Bella-ska-inte-sova"-fenomen över söndagar?

Träna skulle jag också gjort idag. Men mina armar. Jag vet att det kommer bli bättre när jag börjar träna igen, men när det gör ont... Så drar man sig för att göra det. Eller har jag fel? Jag vet också att det är latmasken i mig som slingrar runt, men det gör så jäkla ont. När det tom. bultar i armarna när man sitter rakt upp och ner, då kan ni tänka er om jag vrider dom i fel läge.

Nej nu är jag lite nere igen. Jag blir alltid det när jag läst ut böcker. Jag kanske borde sluta med det? Det är trots allt "mitt beroende".

Nej du, jesus krister....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: