skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 11 oktober

Kategori: Allmänt

Tiden går och går.
 
Jag kände att jag mådde lite bättre efter mitt förra inlägg. Som om jag verkligen kom på problemet med mitt liv.
Att saker la sig till rätta. Nu ska som sagt bara huvudet hänga med.
 
Men jag är som alltid lätt retad och stör mig på mkt. En del saker mer än andra, och utan att säga för mkt, så rör sig en del på jobbet. Men man vågar knappt yppa ett ord, för då man uttrycker sin åsikt, får man på huvudet.
Trist när det är så, men jag tar mig igenom det också, jag får bara vänja mig vid att hålla käften och göra som man blir tillsagd. Haha.
 
Nej, nego ut och happy in :D
 
Det har väl inte hänt så mkt den sista tiden ändå. Jobbat mest. Och nu har jag visst blivit utnämnd till min fars 50 års fest planerare. Jisses, när gick jag ens med på det? Det gjorde jag inte, men det blev så ändå. Men det kommer kosta. Och det har jag sagt till min käre far också. När vi, mina syskon och jag, får påpeka vilka man ska bjuda, då är det illa. Speciellt om man glömmer sina syskonbarn, ehum... Nåja, han blir ju trotts allt 50 år, så, who can blame him? :)
 
En tripp till Ullared på tisdag, lite julklappar som ska börja köpas och även lite nya underkläder, tröjor och byxor behövs. Igen, haha. Pendlar mellan 80-82 kg nu. Står lite still, men det kommer väl igång snart igen. Har tappat suget på att träna igen. Tränade inte på 2 veckor. men var iväg i tis. Men kände inte alls för det. Det är skönt när det är gjort, men det var trögt. Mkt gör det också att jag är nervös för operationen med knäet, eller när den ska ske mer exakt. Och att mina armar nu gör ont även när jag tränar. Shit shit.
 
Annars flyter allt på som vanligt. Har inte varit på bio på ett tag, men väntar på Breaking Dawn, part 2 nu :D
Och allt där emellan tar vi som det kommer.
 
Jag har egentligen inte så mkt att säga, och dessutom kollar jag desperate housewives samtidigt, svårt att kontrollera sig på båda... Även om jag redan sett det, haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: