skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 17 oktober

Kategori:

Okej, jag har blivit lurad. Min våg "prankade" mig :/
Jag hade inte alls gått mer 4 kg. När jag vägde mig igår morse igen, hade jag bara gått ner 1 kg, till 81 från 82.
Inte så att jag inte är nöjd, men jag vet inte hur vågen lyckades. Jag vägde mig ändå 2 ggr för att vara säker, och det stod 78. Nåja.

Jag är nöjd ändå, jag vet ju att det går neråt. Men jag undrar hur fasen vågen gjorde.

Jag fick mig en boost iallafall när vi var på Ullared igår. Jag insåg när jag provade byxor, att jag gått ner 10 storlekar. När jag var som störst, hade jag 52, ingen kul grej ska jag säga.
Men igår kom jag i ett par jeans i storlek 42 :D
Tio storlekar, det är bra mkt. Minns inte när jag bar det sist. Samma med bh:ar. Jag är ju en 80 B. Gått från 95 E till B kupa. Och jag kunde köpa en push-up. Haha, det har jag inte precis haft behov av på ett tag, men det behövs nu. Haha.
Jag gjorde av med 3600 kr igår, men faktiskt inte ett enda onödigt köpt. Kläder och julklappar köptes och jag är väldigt nöjd.

Så även om vågen lurar mig, så säger storlekarna en hel del :)

Har haft middagsbjudning idag. Ja ni läste rätt. Och ingen är mer förvånad än jag :)
Mina kusin Cindy och Victoria fick lasangette och sallad. Så det var inget avancerat, men mkt trevligt. Mkt prat och trevligt sällskap.
Städar har jag också gjort och imorgon är det jobb igen, och efter det ska jag diskutera en annan middags bjudning som svart väntar.

Min och Ninas halv åtta kväll. Mer Ninas kan vi ju säga, för det är hon som kan laga mat ;)

Nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng och faktiskt njuta av livet som smalare, även om vågen inte är min vän ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: