skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 22 oktober

Kategori:

Det är det ju nu, måndag alltså. Eftersom klockan är efter tolv.

Ha precis kommit hem från Sandra och Dennis. Och Dennis visade just en massa "spök serier" som, när jag tänker efter, inte är bra att titta på såhär innan man ska lägga sig.... Ensam i min lägenhet. Jag ringer Sandra om något går åt helvete, haha.

Har haft en bra dag.
Messade Cindy imorse om hon och Alexander ville med på hälso mässa på bibblan. Sagt och gjort. Sen tog vi ev fika, och jag fick min efterlängtade paj, även om den kunde varit bättre. (Har alltså varit sugen på paj sen i fredags)
Sen gick vi till Cindy och jag fick lite bebis mys med Alexander. Och två par byxor med mig hem :) Tack Cindy!

Sen åkte jag hem, skulle gjort fiskpinnar tänkte jag, men försvann upp i trappen bredvid och fick god bacon "gegga" med makaroner istället :) snyltare som jag är, älskar jag att slippa laga mat själv ;)
Blev mer bebis mys där, då Jenny och Sam var där.
Och jag fick komplimanger (som fortfarande är svår att ta emot), för hur smal man blivit och att jag har jeans, vilket är så inte Bella annars, haha.

Sandra fick för sig att leka med mitt hår, vilket utvecklades till att hon skulle göra mig till en "rocker" och därför också sminka mig. "Anka" lilla. Men det var roligt och att någon tar hand om ens hår, säger man aldrig nej till.
Så bild bevis på hur det blev och Bella och Sam mys finns här under :)

Klockan är mkt, jag ska försöka kolla lite desperate housewives för att glömma spöken, demoner, maffian och andra lösligheten som jag är säker på finns därute ;)

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Min vackra Bella!!! Saknar dig i massor. Vi måste ses snart!!! Love ya <3

    2012-10-22 | 18:08:18
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: