skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 15 oktober

Kategori:

OHHH HOLY F.U.C.K!!!!!

Jag vägde mig nu på morgonen, och jag kan inte säga att jag är besviken precis.
Jag har ju känt att träningen varit lite tung nu ett tag, så jag ska ta kontakt med tränaren på tränings akademin också, för nya tips, bara en parantes liksom.
Iallafall, jag var på te kalas hos Jenny och Sam igår. Fick lukta på gräddkola samtidigt som jag fick lätta mitt sura humör. Och jag berättade att jag inte alls var sugen på att träna, att jag verkligen hamnat i en down period.
Men jag fick betalt igår :) Det var värt att gå och träna, och det var tom. värt nuggetsen som jag köpte efteråt, av ren lathet.

Igår morse vägde jag 82.4..... Vet ni vad jag vägde idag? 78.3 :D
Fatta jag har gått ner 4 kg sen igår då. Och träningen känns verkligen värt det, och te kalas hos Jenny is the Shit!

Jag har inte vägt något på 70 sedan 2004, tror jag. När jag mådde bra över min vikt sist, vägde jag 75 kg. Och nu är jag snart där. Fan vad läskigt :)
Och nu fick jag den boost jag behövde känner jag.

Jag har jobbat mesta dels, reta mig på allt och mkt, större dels, läst ytterst lite men tittat massor på desperate housewives sen sist. Och det har inte varit så svårt att låta bli att läsa som jag trodde, men jag har ju också bytt ut mitt beroende mot ett annat. Tv-spel har jag inte hunnit med men det kommer :)

Denna veckan har jag fullt upp igen, och träningen kommer bli lidande igen :( men jag ska ju ut och springa på Ullared, så det kanske ändå räknas?

Nej, nu är jag lite lyrisk, så jag fortsätter min housewives resa och väntar på att jag ska hitta den man som ska stå ut med denna trasiga, bråkiga, gnälliga, envisa och ilskna men ack så barnsliga människa ;D

Kommentarer

  • Jenny säger:

    FAN VA GÖTT ATT LÄSA! =)
    Hoppas du hittar MASSSOR med roliga fina kläder på Ullaröra idag <3 Kram

    2012-10-16 | 15:16:04

Kommentera inlägget här: