skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Torsdag 1 november

Kategori: Allmänt

November.
Min månad.
 
Som barn visste jag bara om att pappa och jag fyllde år i november, men nu, nu fyller alla år känns det som. Haha.
Jag är en fattig lapp denna månaden, och jag blev en aning konfunderad när jag gått upp i tjänst, 5 %, men det inte står så i mitt schema.
Jag hoppas verkligen dom löser det, för jag vill inte ha en massa extra tid att ta ut, jag vill ha mer pengar! Gaaah!
Girig...
 
Jag sitter nu och njuter av saffrans gifflar, en av mina stora svagheter. Jag brukar annars hålla hårt på att inte äta eller dricka något som har med julen att göra innan julskyltningen. Meeen, jag kunde inte hejda mig när dom låg där på hyllan och bara skrek efter mig. "Bella, Bella, Bella! Ta oss, du vet att du vill. Hjälp oss att tuggas och njutas! TA OSS"
Ungefär sådär lät det. Helt sant.
 
Nu är jag ledig i tre dagar, ska bli rikigt skönt, även om det är full planering på dom också. Ingen ro och ingen rast! Imorgon ska jag träffa PT:n på tränings akademin för att lägga upp nytt schema, sen tvätta och städa här hemma.
Lördag är det kalas hos Nivi, sen är det min och Ninas "halv åtta" kväll, med halloween tema :D Blir inte så avancerat för mig del dock, fattiglappen ni vet. Men det kommer bli en riktigt trevlig kväll, och jag ska fira med att dricka staropramen :D Naminam!
 
Livet flyter på som vanligt. Arg på jobb, seg hemma, dålig på att höra av mig till folk och så rullar det på :)
 
Är inne på sjunde säsongen av Desperate housewives nu. Men fick ju hem den sista delen i "Fallen ängel" serien, böcker alltså, så den håller jag på med nu. Inte besviken än så länge.
 
Annars är det jobb som gäller, planera pappas fest och försöka få till julklapparna.
Nej nu har jag inte tid, jag måste skratta åt Gabrielle när hon leker med dockor!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: