skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 13 november

Kategori: Allmänt

Lika bra jag njuter av min sista vecka som 25 åring nu, för sen går det bara utför ;)
 
Nej jag slutade fylla år efter förra året, så nu blir jag inte äldre. Det vore något det, som i In Time :D Men då skulle man ju helst göra det med Timberlake också. Meooow.
 
Jaha barn, så vad händer?
Förkylningen lever och frodas än. Jag blev hemma från jobb i lördags, när jag knappt sovit något och det kändes som om en elefant bodde i mitt huvud och en ekorre hade bajsat mig i munnen flera gånger om, så gav jag upp. Jag spenderade hela dagen i sängen. Kollade färdigt på desperate. Och sen kollade jag lite Casper på det :D
Flyttade mig faktiskt från sängen till soffan under söndagen :D
Och premiär spelade Resident Evil 6 (som min lillebror för övrigt förmodligen varvat ett 20-tal gånger redan och garanterat asgarvar åt mig när jag berättar)

Har börjat läsa Halvblod igen, för nu kommer fortsättningen på tors :D Yaaaay! Lycka! Julen kommer tidigt i år!
 
Har varit nere och hämtat nyckeln till lokalen för pappas fest. Skulle egentligen velat träna idag, men när näsan fortfarande snorar och kroppen värker, är det nog ingen bra ide. Så jag får hålla mig till helgen.
Imorgon är det lång dag på jobb för att sen fira med Breaking Dawn part 2 :D:D:D
Sen köra och handla med faren min efter det. Det är totalt full rulle här. Allt som ska fixas och försöka ordna med allt som inte löser sig.
 
Nu vet ni, stod vågen på den där siffran som den lurade mig på ett tag sen.
78.6 :D Men nu tror jag inte den ljög för nu har jag vägt 80 ett tag och varit förkyld, så jag tror kroppen hänger med igen :D Snart 40 kg alltså. Minus 40 kg och 10 storlekar.
Det hade jag aldrig kunnat tro. Men å andra sidan hade jag aldrig trott att jag kunde vara så dum att jag inte tog min kropp på allvar innan det gick utför.
Alla gör vi våra misstag, jag är glad för att jag lära mig av, de flesta av mina ;)
 
Ja just det.
Livet tar inte alltid dom vägar man trodde från början.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: