skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 18 november

Kategori:

Jag är trasig.

Jag känner mig misshandlad.
Jag har haft världens längsta, nyktra bakfylla någonsin.

Pappas fest i fredags gick över förväntan väldigt bra :)
Jag tror att alla hade trevligt och god mat.
Pappas present från oss var nog oväntad. Han fick fallskärms hopp. Han var tvungen att sätta sig ner när han insåg det. Haha. Inte lätt att bli "äldre".

Jag höll ordning på det mesta, och efter två dagars släppande av ungefär 50 flak av diverse drycker fram och tillbaka, så mår mina ärmar sådär. Men det gav mig en extra boost idag, att gå och träna, då jag inte gjort det på 16 dagar. Men det var ju också förkylningens fel.

Jag fick träffa min favorit farbror (jag har ju bara en, så det kanske inte faller sig så konstigt), och hans son, men kusin, som jag inte träffat på 7 år. Det var roligt. Självklart var det roligt att träffa mina andra släktingar också. Och skönt var det att allt löste sig smidigt och lätt.

Breaking Dawn, part 2 då alltså. Jag är inte besviken. Min topp två av fem filmer måste jag säga. Nina och Nivi, dom små liven, dom kollade midnatts visningen, så dom visste ju vad som hände. Och döm om min förvåning alltså. Som sagt jag är inte besviken. Ska faktiskt se den igen på onsdag, men två som ännu inte sett den. Så jag kommer nog känna som Nina när hon satt sidan om mig och jag bars tappade hakan :)

Jag har precis läst ut Vingar av glas. Uppföljaren till Halvblod. Som vanligt får man en bitter eftersmak i munnen, och den tredje boken kommer om ett år. Huh. Men vad vore väl livet utan väntan? Tiden går så fort ändå, så innan man vet ordet av.
Vet inte riktigt vad jag ska läsa nu bara. Har inga nya böcker på lut, och jag har önskat mig några, så jag vågar inte köpa några nya. Får väl läsa om någon nu. Haha. Nööööörd!

Nej efter denna helgen skulle jag behöva sova i en evighet känner jag. Men livet kallar på en imorgon också. Och efter det fyller man ju år med. Inte för att jag blir äldre, mer bara ett konstaterande att alla andra blir äldre :)

Jag borde sova, skriva dagbok och göra en massa, men nu är jag uppe varv, så jag får nog bråka lite med katten istället :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: