skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 21 november

Kategori:

Tack så jätte mkt för alla grattis och mitt trevliga sällskap på kvällen.

Jag hade en mkt bra födelsedag. Lugn och stilla men ändå med dom jag ville umgås med. Storebror var dock sjuk och min lillasyster glömde gratulera mig :O
Det är inget bra syskon status alltså ;) Haha, men hon bad om ursäkt när hon kom på sig själv efter att jag stirrat ut henne i några minuter :)

Min mami var snäll och lånade ut sin lägenhet så vi kunde vara där <3
Vi blev 9 stycken så det behövdes ju. Hade blivit lite trångt att klämma in alla min lilla yta på 34 kvadrat, haha.

Jag fick mkt fina saker också. Presentkort på ansikts behandling, på bokia och på en klippning ;) är rätt sugen på att gå ner och be om min undercut nu :D mami kommer inte bli glad, det vet jag. Men jag vet inte om jag ska hålla på det lite, tills det blir lite varmare. Nåja det märker vi :)
Jag fick även filmer (Jennys kommentar till Johan och Mollan "Vågar ni verkligen köpa filmer till Bella?!?!!") Det känns som om folk känner mig :) Haha.
Och fina blommor.

Som sagt tack så mkt till alla som messade och till dom som firade min dag med mig.

Detta var bara en parantes i städandet. För ikväll blir det bio igen :) Woho!

Jag hade ju verkligen det bästa sällskapet man kunde tänka sig att fira sin födelsedag med :)
Busungar!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Två underbara charmtroll är de små gossarna. :)
    Tack själv hjärtat för god mat och en trevlig kväll. <3 bamse kram till dig.

    2012-11-22 | 00:47:50

Kommentera inlägget här: