skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 9 november

Kategori: Allmänt

Dagens fråga?:
"Hur mkt snor finns det i en förkyld näsa?!?!?!"
 

Herre min get, det tar aldrig slut. Det bara rinner och rinner och rinner och fortsätter rinna.
För att inte tala om hur ont man har i kroppen. Och jag som ville träna idag.
Tji fick jag.
 
Fick ju nya övningar av Måns sist. Han var ju inte jätte imponerad över min "utveckling". Haha.
Nåja, jag fick träningsvärk efter det han visade och kunde inte sitta ordentligt på 4 dagar. Så nu kan han inte säga att det inte har effekt iallafall.
 
Min katt och jag mår annars bra. Om man bortser från årets andra förkylning nu då.
Känns som om jag blivit överkör av ett tåg. Jisses.
Katten är iallafall vaccinerad och mår bra. Har dock gått upp ett halv kilo på ett år, så det får vi hålla koll på. Min lilla fis!
 
Nu såhär, när jag har alldeles för mkt fritid och tänketid, har jag i mitt eget sinne hittat på en kontaktannons för mig själv. Hahaha. Måste ju ta steget ut liksom, alla andra har ju redan det dom ska. Släkten har barn, hus, ska gifta sig och allt det där. Fast å andra sidan är det där nog allt jag inte vill. Hum...
 
Nej, skämt å sido, här är min kontaktannons :)
 
"Hej.
Jag är inte världen snyggaste, och jag har absolut inga kunskaper som är värda att veta, mer än onödigt vetande.
Jag pratar för mkt, ganska ofta om min katt eller perversa böcker jag läser. Eller filmkaraktärer jag ska gifta mig med, som tex Bane i Batman.
Jag är uppväxt med min dysfunktionella familj, var av 2 bröder och en syster. Så jag kan allt om att pilla navelludd och fisa i kapp.
Jag är usel på att laga mat, du dör förmodligen vid provsmakning.
Jag har billig humor, vilket kanske är ett plus, för jag skrattar lätt.
Jag har inte haft ett förhållande på 6 år, så jag är praktiskttaget ny på området.
Jag är förvirrad och otroligt klumpig, så du bör inte vara rik, eller omringad av saker, som kan gå sönder.
Jag är egentligen ganska tråkig, för jag jobbar mkt, och gör jag inte det, så läser jag, eller kollar film, eller ska läsa, eller ska kolla film.
Så egenligen är detta mer ett klago-ego-brev, än en kontaktannons.
Mest för min egen skull"
 

Min kontakttbild skulle förmodligen se ut som något sånt här, på en förkyld Bella :)
 

Sen kom jag inte längre, för jag skulle ner i tvättstugan.
Men man kan ju undra om någon hade svarat på det där.. Haha.
Jag hade förmodligen själv gjort det.
 
Nej vet ni, mitt huvud håller på att gå i bitar, så jag måste ha huvudvärkstabletter, kanske kolla om jag har feber och sen krypa ner på soffan och kolla sista säsongen av Desperate Housewives.
 
På återseende. (i mitt tillstånd, så blir det nog på andra sidan

Kommentarer

  • Cindy säger:

    Men det där tycker jag låter riktigt charmigt! Bella i ett nötskal liksom, vem skulle inte nappa på det ;) <3

    2012-11-09 | 19:53:59

Kommentera inlägget här: