skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 22 maj

Kategori: Allmänt

"Nej det är ingen vanlig dag, för det är lillebrors födelsedag. Hurra hurra hurra"

Jo, idag är det det. Så vi, nästan hela familjen -Nettan och pappa, var och besökte lillebror idag. Pratade skit och bara nördade oss som vanligt.
Kom och tänka på en grej innan. Just för att låta klyschig, men jag måste ha det sagt.
Vi är en speciell familj. Vi har gått igenom mkt och gjort förmodligen ännu mer. Och jag vet att namnet Friman ibland sticker i folks ögon, det har man fått erfara ett par gånger i livet. Och det är lite sorgligt, att människor som inte ens känner oss, dömer oss, bara för ett namn.
Men jag antar att vi är en sån familj, som man antingen älskar eller bara älskar att hata.
Och om det är det bästa jag får, så tar jag det. För vi vet iallafall vilka vi är, och vi tycker om varandra.

Hade kvalités tid med storebror igår också. Han undrade om jag ville vara med och grilla, då var det visst några stycken, men det hände något på vägen och det blev bara han och jag. Vi hinner aldrig umgås nu för tiden. Mkt för jag varit frånvarande i allas liv faktiskt. Så det var roligt att umgås. Vi har mkt gemensamt och vi umgicks så mkt i mina tonår att vi har mkt att gå igenom i minnena :)
Jag älskar mina syskon!

Och så till gårdagens stora.
Det blev en liten pojke för Cindy och Mile. En så jäkla söt unge att man bara vill äta upp honom.
Var inne och hälsade på mamman och lilla Alexander idag. Så liten och oskyldig han är.
Cindy kommer bli en strålande mamma :)
Jag har till och med bett om lov att få visa er detta mirakel, frågade bara om lov för en bild, men Cindy och Mile är stolta föräldrar så jag vet att hon inte kommer slå mig för jag ger er två :)


Det är kärlek vid första ögonkastet. Och han är så lik Cindy. Mile också så klart, men just nu är han mest lik Cindy.
Otroligt vad människokroppen kan åstadkomma på nio månader hör ni :)



Jag har fullt upp hela veckan, så jag får lite ångest för jag har svårt att klämma in träningen denna veckan. Ska jobba tis-fre, passa barn imorgon, hjälpa Cindy och bebis hem, träffa T, servera på en 50 års fest och fira mors dag. Så det blir nog ingen träning förrän sön.
Det får jag bjuda på denna vecka, jag får helt enkelt träna hårdare på söndag.

Lyckorus!

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    För mig e familjen Friman min andra familj! Alla ni har alltid en plats i mitt hjärta!



    Så söt han e! Hälsa jätte mycke från mig!



    Love ya sizz

    2012-05-24 | 23:30:17
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se

Kommentera inlägget här: