skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 6 maj

Kategori: Allmänt

Tiden flyger förbi här. Även om det känns som om jag varit här länge, så har tiden också gått fort. Vi var varit ute på många shopping runder :) men jag har fortfarande pengar kvar, haha. Men ett större problem för mig är hur jag ska få ner allt i min resväska. Men det löser sig alltid.
Idag har vi varit ute i Markeaton, Gardens of Remembrance och tittat på det ställe där de spritt ut Johns aska. Ett mkt fint ställe, absolut ett ställe jag skälv skulle kunna tänka mig art kunna ligga utspridd på. Och solen skimmer för oss idag, så John har nog varit med oss. Annars har dagarna varit grå här, och aningen kalla, men inte värre än att man överlever. Sen när vi kom tillbaka hade Gary gjort en helt fantastisk söndags middag åt oss. Och jag fick äran att hjälpa honom med ost såsen, som blev bra mottagen, trott eller ej. Imorgon blir vår sista dag här, men för tisdag får vi gå upp tidigt och åka härifrån redan vid sju tiden. Men jag ser fram emot att komma hem också, till min egen säng, till mitt lilla Troll. Men jag kommer att sakna England fruktansvärt mkt. Människorna här chockar mig än. Trevligare människor får man leta efter. Jag trivs som fisken i vatten, så frågan om jag känner tillbaka känns ganska dum. Nettan fotade tom deras små mjölk dunkar i affären, för dom blev hon lite kär i. Jodå, så så ser dagen ut så länge. Vi var ute igår, på fest och sen den lokala "för mig kända" puben. Och sen hem till Gary och Sue och vi satt och skämtade halva natten, så idag är man ganska trött. Ska nog ta och läsa lite och sen vara lite social med dom andra.
På återseende, och tills dess får ni titta på mjölk dunkarna :)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: