skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 27 maj

Kategori: Allmänt

Jag är fortfarande otroligt trött.
Jag vet inte om jag ska sova eller har sovit.

Det har varit längesen jag haft en så full vecka som denna. Jag har inte hunnit från den ena grejen till den andra förrän det är dags för den tredje. Det resulterar i trötthet och en ond skuldra.
Men jag tror också att tröttheten kan vara en blandning av allt. Effekten efter operationen, mkt att göra och värmen.
Jag och värme har inte varit vänner på ett antal år heller, men förvånansvärt måste jag säga att jag inte lider så mkt av den nu, och det är ändå varmt. Missförstå mig inte, jag gillar den absolut inte, är mer en höst och vinter människa, men jag står ut nu. Kan ju också kanske ha att göra med att jag gjort av med en del av vikten som följt med innan. Vi får se, hoppas det blir en bra sommar, huden är egentligen mitt största problem när det är varmt, men vi håller tummarna.

Så, veckan har ju varit bra annars. Handlade hem och fyllde min frys i fredags. Kändes märkligt. Men nu är det gjort iallafall. Lyckades buda till mig en ny iPod, då min gamla gett upp. Var på 50-års gille och serverade igår och idag är det mors dag. Ska hem till min bror och äta middag sen. Har köpt något litet till min mor också :)

Loreen vann igår. Det var ganska tufft. Men det var ju också den enda bra låten, så det var rätt.

Snart är det skolavslutning på gång också. Jisses, det är 7 år sedan jag själv gick ut. Vart tog tiden vägen på riktigt?!?!

Jag måste snart få sniffa på lilla Alexander igen. Jag tror jag börjat bli beroende. Jag kommer förmodligen kidnappa Cindy och Miles pojk. Mys!

Nej det är söndag, jag har ont och jag känner mig snurrig av trötthet.
Ni får ha överseende :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: