skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Onsdag 30 maj

Kategori: Allmänt

Okej, jag har ett erkännande att tillge.

Jag har träffat någon.

Jo, så är det. Jag har nyligen träffat honom. Och det var kärlek vid första ögonkastet.
Han är ungefär 50 cm lång, väger ge och ta lite över 3 kilo och kallas Alexander.
Tyvärr är jag inte kvinnan i hans liv, för det är ju hans mamma så klart, men jag kommer vara "hon-Disney-tanten-Bella" :)

Visst var det lite roligt? :P Som om jag skulle ha tid eller ork till att träffa någon, HA!



Men visst blir man kär?

Ska ner och kela igen på lördag, snutta lite. Kanske kidnappa honom. Får hinna byta adress innan dess.

Märklig vecka. I måndags fick jag ringa och sjuka mig. Ni vet det där med solen, eksem och klåda som gör sig påmind nu. Det hände i söndags. Och jag har tagit atarax för det förut, 2 st på en gång, men det var innan operationen, så nu tog jag en i söndags kväll när jag la mig. Det gick inget bra på måndag morgon. Jag kom inte ur sängen. Allt jag gjorde så gungade världen, gick i slow motion och jag mådde inte bra. Sov bort hela dagen, haha. Tänk vad fånigt, bara för jag inte tänkte mig för, fick jag sjuka mig och sen sova bort hela dagen, för det var det enda som hjälpte. Ungefär 24 timmar efter jag tog pillan, började jag känna mig som människa igen. Det stod också på bipacksedeln att det kunde dröja cirka 24 timmar.
Nåja, då lärde vi oss av det.

Idag har jag som sagt hälsat på kusin och bebis. Dom fick lite presenter och sen for jag och lillasyster till väla. Innan vi kom till Cindy inhandlades även en vattenkokare, ett par tygskor och en ny korg till min kära sambo här hemma :D


Kungligt eller?
Endast det bästa är gott nog åt mina herrar.


Sen har det varit tvätt och städa ikväll. Och kallt är det igen. Ska jag verkligen behöva rota fram täcket igen? Det ser nästan så ut. Imorgon är det jobb igen. Skulle kollat Flintstones ikväll. Cindy och jag pratade om det förra veckan, och sedan dess kunde jag inte sluta tänka på grisen dom har under vasken, så jag måste se den snart.
Har hunnit ifatt med min "skänka-bort"-hög nu. Nu har jag bara 15 filmer kvar att kolla som jag köpt. Och snart kommer True Blood hem också :D Så då får jag köra en runda med dom med.

Kom också på att jag inte pratat om vikt och träning på ett tag.
Jag har ångest för jag inte hunnit träna sen förra veckan. Men på lördag ska jag gå iväg igen. Jag känner att det behövs också, för min rygg är så skör.
Imorse när jag vägde mig stod vågen på 90.8. Snart under 90-strecket också. Och jag närmar mig 30 kg minus. Det märks på mkt. Kläder. Och framför allt BH:ar. Och det gör mig lite ledsen, men samtidigt ska det blir roligt att kunna köpa en fin/sexig/bekväm bh, som inte ser ut som "kom-och-hjälp-mig-dö"
Och så får jag ju snart unna mig ett xbox. Haha, så det enda jag förmodligen kommer träna i sommar, är mina tummar :D
Nejdå, jag ska ta tag i det på lördag igen.

Jag vet att jag ej bett om lov för denna bilden, men jag tror jag får dela med mig av den ändå. Bara för jag är kär i hennes barn :D (och han påminner om en liten Bella, som också sög på fingret som liten)



KÄRLEK!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: