skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Måndag 21 maj

Kategori: Allmänt

Jag ska starta en kampanj.
En "Skjut-ner-dom-jävla-fiskmåsarna"-kampanj.

För dom är fan ute efter mig.
Tvättade bilen och gjorde den så fin förra veckan. Kände mig fånigt stolt efter det.
Sen var jag inte ute till bil på någon dag, men när jag kommer ut. Tro min ilska när hela, verkligen hela, bilen är nerbajsad av dom jävla fiskmåsarna.
Jag ska köpa ett luftgevär och skjuta ner dom jävlarna. Jag menar, egentligen, vad fyller dom för funktion mer än att bajsa ner överallt?
Dom måste ha någon inbyggd radar som säger: "Nytvättade bil, Nytvättad bil!! Attack, attack, attack!!"
Jävla mög.

Är uppe tidigt idag.
Har åkt med Cindy och Mile in idag och lämnat dom i hbg. Nu är det födelsedag på gång. Ganska exakt nu så rullas hon upp Cindy, om inget annat kommit emellan. Det ska bli så spännande. Jag har fått för mig ganska tidigt att dom ska få en pojke, så vi får se, vad det blir :) Vi önskar lycka till iallafall!

Helgen har gått i ett. Hunnit jobba, träna och träffa Cindy en sväng.
Så idag är det ledig dag, och jag är trött, så jag ska faktiskt bara slöa och vänta  på telefonen. Sen är det jobb igen, och löning i slutet av veckan. Har så mkt jag måste handla hem, så det känns sådär lagom roligt, men vi får ta det som det kommer.

Jaha, annars har folk det bra där ute hoppas jag?
Imorgon är det min lillebrors födelsedag, så det blir att rulla upp där en runda, försöka få in ett gym pass innan för sen är det jobb igen hela veckan.

Jag saknar England..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: