skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Fredag 4 maj

Kategori: Allmänt

Nu har vi varit vakna ett tag. Sue håller just på att göra frukost till oss. Jag ska strax gå ut och njuta av mitt te. Igår var vi i Nottingham och kollade in Robin Hood statyn. Vi gick aldrig in på slottet för det är väldigt dyrt, så det sparar vi till en annan gång. Sen åkte vi tillbaka till Derby och jag och Nettan gick på shopping runda :) jag gillar verkligen detta stället, och människorna är så trevliga. Verkligen alla är. Idag ska vi koll in lite mer av Ripley, byn vi bor i. Och jag är lite smått kär i detta ställe. Jag får massor med beröm för min engelska, dom är visst väldigt imponerade av hur bra jag pratar, så allt film tittande har verkligen gett utdelning utöver min egen vinning :)
Nej, frukost väntar, även om jag redan varit vaken i 2 och en halv timme :) good day mate!

Nettan får stå för dagens bild, sådär nyvaken ❤

 

Kommentarer

  • Miickiiz säger:

    Vad härligt d låter!! Ni har har d säkert super härligt!! (avis) Saknar er!! Ses snart. Pözz love ya siss

    2012-05-04 | 23:20:41
    Bloggadress: http://mammatillemil.devote.se
  • jenny säger:

    Hej Raringar!

    Hoppas ni njuter till fullo och att ni får vara friska, trots Ronnys tappra försök att smitta er :)



    Måste bara fråga, Ripley är inte det vid Woking? För isåfall är det där vi var när vi var i England också =) Inne i Woking finns isåfall ett Jättestort köpcentrum som heter Peacock-centre och där finns många roliga butiker (många spel och filmer) samt klädaffärer =)



    PUSS!

    2012-05-05 | 09:56:02

Kommentera inlägget här: