skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Tisdag 6 mars

Kategori: Allmänt

Lycka finns åter i min vardag.
Jag fick tillbaka min telefon igår. Och vad konstigt det blev att gå från en samsung till sony ericsson. Ja du Bella, barn dör i afrika och du hotar med att gråta blod om du inte får tillbaka din mobil. Det känns ganska fånigt nu eller hur?
Men jag är glad iallafall :)

Jag känner mig hel :)

Cindy följde med, eller körde med på en tripp till väla/ikea. Hittade ett par bra jogging skor :) Det blev ett par puma som jag tror jag kan trivas bra med. Köpte faktiskt lite nya örhängen och hårband också.
Sen for vi in på ikea, och sprang vilse, fast vi hade pillar att följa. Så typiskt oss. Men jag fick tag i ett par nya säng ben, dörrhängare, klädrullar och lite annat smått och gott. En lång men trevlig e.m. Inte lång egentligen, men tiden bara försvann för oss. Och gissa vem som däckade kl 10 igår kväll? Haha.

Jag glömde ju ta med att jag ska ner och ta bort agrafferna idag :) Ta bort "klia"-plåsterna också :) Skönt ska det bli. Imorgon är det dags för vägning igen. Hade ju gått ner 5 kg förra veckan. 110-105. Så vi får se hur det ser ut imorgon. Ska hälsa på min mor idag och nog försöka ut och gå lite i mina nya skor :)

Men nu tänkte jag nörda mig. Jag har faktiskt lyckats fastna i Big Brother :S Har ju inte kanalen så jag får kolla internet. Haha. Snart är jag också en datanörd igen, men utan facebook. Mohahah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: