skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 25 mars

Kategori: Allmänt

Efter noggrant övervägande måste jag säga att jag är väldigt nöjd med the Hunger Games :)
Självklart så hittar man alltid saker man stör sig på och som man vill ändra eller som man tycker dom missat (speciellt om man läst böckerna också), men over all, är jag riktigt nöjd :)

Man får ett slags lugn i kroppen när man varit spänd så länge. Men jag kan ju lätt gå och kolla den igen. Bara för sakens skull :D Haha. Men det är ett bra film år, så jag får hålla på mina presentkort.

Idag skiner solen igen. Skönt, det har varit sån läskig dimma i flera dagar nu att jag nästan fått för mig att jag ska möta ett pyramid head eller en sjuk nurse utanför dörren när man kommer ut. (Silent Hill skadad)

Jag hade tänkt och promenera bort till rusta och ica en sväng, måste köpa hem lite mat. Och så eftersom jag glömde vrida fram klockorna igår kväll, så när jag skulle göra det imorse så tog jag nog dö på en av mina klockor. Så jag får väl köpa en ny. Men så kom jag också på att jag behöver städa ur bilen. En flaska cider gick sönder i den igår så där är en massa glas och det luktar en aning i bilen. Hmm. Jo, jag får nog köra ut och dammsuga och tvätta av mattan tror jag.

Så kan jag promenera när jag kommer tillbaka istället. Så får det bli. För sen är det jobb hela vecka igen så då känner jag att jag inte hinner städa ur den och jag kan inte ha det så.

Jaha, gott folk. Vad händer annars? Internet fungerar igen :D Har ännu inte hört något om iphonen, jag väntar in en väska jag inte kunde låta bli att köpa i veckan. Den har tryck som en gammal Nes kontroll på :D
Och så väntar jag också hem ett Resident evil 1 spel. Jag har slitit ut det jag har här hemma.

Så ser min söndag ut iallafall. Lillebror ville att jag skulle komma och kolla 3D tv hos honom, vi får se vad tiden utvinner :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: