skeksis

"Good girls are bad girls that don't get caught"

Söndag 18 mars

Kategori: Allmänt

God jävla morgon då.

Jag hatar min dator, eller nej inte datorn, jag hatar internet. Men å andra sidan för att kunna hata något, måste man HA NÅGOT!!!!!
Nu sitter jag i min vrede och väntar på att kundtjänst kan öppna så jag kan ringa och klaga.
Så jävla tråkigt, jag hade problem med mitt sim kort för inte länge sen och nu ska internet börja.

Jag som sitter och ska peppa mig själv för Hungerspelen nästa helg. Jag gråter snart. Där är en massa nya klipp jag vill se och så kan jag inte. För mitt jävla internet bestämmer sig för att vara slöare än en 90 åring med rollator.... I UPPFÖRS BACKE!!!!!

Nästa etapp i mitt liv är ju Hungerspelen som går upp på bio nästa helg. Jag har sett fram emot detta i ett år nu. Första gången jag såg att dom visade klipp från den på svensk tv, grät jag nästan. Jag satt och hoppade i sängen klockan 3 på natten :)
Detta kommer bli så stor och så bra att man inte kan tycka illa om det. (Jag vet Cindy sitter och asgarvar åt mig nu, för jag är så känslig när det kommer till böcker och film)

Okej, nu kryper jag tillbaka till skamvrån....
Har precis pratat med kundtjänst, som för övrigt var väldigt trevlig. Och eftersom jag är så efter som jag nu är, så visar det sig att jag har ett gammalt avtal och inte det som dom erbjuder idag. Ehum... Så once again, Bella har skitit i det blå skåpet och ber om ursäkt...
Vi ska lösa mina problem imorgon, han hade lite problem med programmet nu, så han skulle hjälpa mig imorgon.
Snel häst....

Okej, så nu blev jag på lite bättre humör igen..

Jag har haft en bra vecka i övrigt. Tiden bara rinner iväg och nu börjar jag jobba igen på onsdag. Det ska faktiskt bli skönt. Men så jobbar jag bara en månad sen är det semester. Haha. En vecka till England, så då kommer jag ju att göra saker.

I fredags var jag uet och gick med Cindy i vår vädret :) Fick tom ta av jackan för det var varmt. Härligt. Sen var det bio med Nina. Som ringer mig lite i panik några timmar innan och undrar om jag är rädd för spindlar. Hon har alltså hittat två döda, som hon inte vågar röra. Så jag gjorde mig i ordning, åt och körde dit. Satt och tramsade och pratade en massa film och böcker med henne och Maliina. Sen var det Underworld, Awakening. För första gången på typ, någonsin var vi bara 2 som gick på bio. Vi brukar annars boka upp hela den bakre delen av salongen. Haha. Men vi hade trevligt. Jag berättade att jag har en "Transformers" som står på min grann-parkering. Och det blev mkt skratt.
Nu väntar jag bara på Hungerspelen som sagt. Det är mitt nya beroende.

Ohhh.

Jag tänkte putsa mina fönster idag, men det ser inte lovande ut, så jag får kanske vänta.
Imorgon blir min lillasyster gammal. Tyngdlagen sätter in och hon är inte längre en tonåring :D Mohaha! Welcome to the club :)

Nej, nu ska jag.. Tja, vad ska jag göra? Tror jag får läsa lite nu när jag rett ut dagens stora problem..

Adjööö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: